pbiss Opublikowano 29 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Staram się w/g poradnika poprawić swoje DSDT. Podczas kompilacji wyskakują mi 3 błędy: Method (\_WAK, 1, NotSerialized) <-- tutaj błąd 1 { Store (0xFF, DBG1) If (LEqual (Arg0, 0x03)) { Store (0x8F, SCP) } If (LEqual (Arg0, 0x04)) { If (LEqual (OSFL, 0x00)) { If (LEqual (OSFX, 0x03)) { Store (0x59, SMIP) } Else { Store (0x58, SMIP) } } If (LEqual (OSFL, 0x01)) { Store (0x56, SMIP) } If (LEqual (OSFL, 0x02)) { Store (0x57, SMIP) } If (LEqual (OSFX, 0x03)) { Store (0x59, SMIP) } } If (LEqual (Arg0, 0x01)) {} If (OSFL) { Notify (\_SB.PWRB, 0x02) } Else { If (LEqual (RTCW, 0x00)) { Notify (\_SB.PWRB, 0x02) } } Notify (\_SB.PCI0.USB0, 0x00) Notify (\_SB.PCI0.USB1, 0x00) Notify (\_SB.PCI0.USB2, 0x00) Notify (\_SB.PCI0.USB3, 0x00) Notify (\_SB.PCI0.USB4, 0x00) Notify (\_SB.PCI0.USB5, 0x00) } Scope (\_SI) { Method (_MSG, 1, NotSerialized) { Store (Local0, Local0) <-- tutaj błąd 2 } Method (_SST, 1, NotSerialized) { Store (Local0, Local0) <-- tutaj błąd 3 } } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKjanek32 Opublikowano 29 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ostrzeżeniem w zasadzie nie musisz się przejmować. A co do tych 2 błędów - sprawdź, czy z nimi da się skompilować DSDT i wszystko działa stabilnie. Jeżeli tak, to nie ma co ich poprawiać, ja sam mam chyba jakieś 7 błędów, które w działaniu nic nie zmieniają, więc nie chciało mi się ich usuwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Odkopuje stare nieprzeczytane posty ale w słusznej sprawie. Lecisz do linijki gdzie masz dany problem i poprawiasz: Store (Local0, Local0) na Store ("Local0", Local0) MKjanek32 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.