Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie

VMware 11 Mac OS X Maverick AMD

AMD Maverick VMware11

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 TuchyPL

TuchyPL
  • Members
  • 1 postów

Napisano 22 grudzień 2014 - 18:26

Witam!

W temacie Appla, Macosx jestem zielony jak trawa na murawie na Bernabeu. Parę dni temu windows dał mi popalić i to był impuls do spróbowania czegoś nowego. Postanowiłem odpalić Macosx na VMware.

Wszystko szło gładko do czasu odpalenia samego systemu na wirtualce.

Wyskoczył komunikat : The CPU has been disabled by the guest operating system. Power off or reset the virtual machine.

Troszkę pogooglowałem i przeczytałem, że potrzebne jest włączenie wirtualizacji w Biosie.. i tu jest największy problem bo ja takiej opcji w Biosie poprostu nie mam.(próbowałem flashować do starszych wersji i żadna nie tej opcji.)

Według tej strony http://support.amd.c...HyperVWin8.aspx
mój procesor taką opcję posiada.

Wyczytałem jeszcze, że z AMD są problemy z odpaleniem osx, ale jak sprawdzić czy mój konkretnie się do nich zalicza?

Parametry:
AMD Athlon™ X2 Dual-Core QL-65
Windows 8.1
Grafika : radeon 3200 hd graphics(zintegrowana, dedykowana padła)
Laptop Asus k50ab

Edit: ubuntu na VMware chodzi az miło, więc wirtualizacja działa

#2 jw_amigowiec

jw_amigowiec
  • Members
  • 27 postów
  • LocationKatowice

Napisano 31 grudzień 2014 - 04:09

OS X po prostu nie działa na wbudowanym jądrze na AMD. Powód jest prosty - nie ma jak do tej pory żadnego maka z procesorem AMD. Są dystrybucje działające z AMD, możesz spróbować tą drogą. Albo choć jądro podmienić. Ale jeśli chce się komputer stricte pod OS X to tylko Intel (i nie wszystkie procesory są obsługiwane, np Celerony w 100% odpadają).