Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zabrałem się za instalowanie systemu Snow Leopard 10.6.3 a, że jestem (byłem) zielony to posłużyłem się tym poradnikiem.

Mój problem zaczyna się dopiero przy tym punkcie ...

 

 

  • Jeśli mimo wybierania opcji, które wydają się właściwe, dopisaniu flag kernela, dodaniu ACPI fix... nic nie działa, to warto poszperać w sieci czy nie jest to problem z Biosem. Niektóry płyty główne PC wymagają jego modyfikacji (drobnej), aby można było na nich uruchomić OSX - np. cała seria Asus'a P5Q, P7P55, większość płyt MSI (w razie takiej potrzeby proszę na forum założyć temat z taką prośbą). Można ten problem obejść przy pomocy modyfikacji DSDT i instalacji wersji Retail (nie dystrybucji) przy użyciu BootCD.

Posiadam płytę główną Gigabyte G31M-S2L i po włączeniu instalatora z płyty wszystko jest w porządku do czasu pojawienia się logo apple i kręcącego się okręgu, i nic się nie dzieje. Postępowałem tak jak w poradniku. Mianowice, używałem komend (np. -f -v -x ) nic to nie dało. Później dopiero dokładnie przeczytałem ten podpunkt tematu, i wynika z niego że potrzebna mi modyfikacja BIOSU, o której wykonaniu nie mam pojęcia. Dlatego też moje pytanie brzmi... Jak to zrobić ? ORAZ Czy ta wersja osx zadziała na mojej płycie głównej bo nie mogę znaleźć tej informacji?

 

Proszę o jak najszybsze odpowiedzi, ponieważ potrzebuje jak najwcześniej sformatować sobię komputer a nie chcę instalować innego systemu.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez HappySpace
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach