Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie

Problem z grafiką na kilku OS X

grafika sterowniki intel hd4000 ati hd7730

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Elementh

Elementh
  • Members
  • 1 postów

Napisano 29 styczeń 2016 - 01:47

Siemka,

jestem całkowicie nowy w temacie OSx86. Chciałem sam spróbować swoich sił, ale po 3 dniach walki jednak stwierdziłem, że chyba warto trafić na forum gdzie znajdę ekspertów w tej "dziedzinie" :)

Do rzeczy:
Postawiłem SnowLeopard, Mavericks. Yosemite oraz El capitan na virtualbox i na wszystkich mam ten sam problem - grafika nie działa prawidłowo (w system report widze ze jest jakies podstawowe 8MB VRAM dla grafiki). Szukałem sposobów na instalację sterowników czy ogólnie odpalenie kart INTEL HD4000 lub ATI HD7730M, ale niestety żaden z tutoriali znalezionych na różnorakich forach w milionie języków oraz filmiki z youtube mi nie pomogły ;/ Ostatecznie usunalem wszystkie instancje i zostawiłem jedynie El Capitan, więc pytanie o to czy zna ktoś sposób na rozwiąznie mojego problemu z kartami, które wcześniej wymieniłem dotyczy tej właśnie wersji systemu OS X.

z góry dzięki!

#2 Grzesiek13

Grzesiek13
  • Moderators
  • 1701 postów
  • LocationNowy Sącz

Napisano 29 styczeń 2016 - 14:32

Rozumiem że wszystko masz w virtualboxie? Jeśli tak to nie odpalisz akceleracji sprzętowej, tylko natywna instalacja wchodzi w grę

10.11.6 | BitFenix Phenom M |Intel Core i3 6100|MSI B150 Mortar|4GB RAM DDR4|Intel HD 530|Silicon Power S55 240 GB|BeQuiet L8 400W|Dell P2314H
Jeśli naprawdę myślisz że "piszesz poprawnie po polsku" to wróć się do każdego swojego posta i popraw źle użyte apostrofy
Nawet nie próbuj męczyć mnie na PW, od tego jest forum

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: grafika, sterowniki, intel hd4000, ati hd7730