bogdanh Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Poprzednio miałem kartę GT210 512MB - Final Cut Pro X jakos pracował (na zasadzie - dało sie wytrzymać). Zainstalowałem kartę GT 610 2GB i jakoś nie widzę wielkiej różnicy w szybkości renderingu, a tym bardziej jeżeli chodzi o czas eksportu. Wydaje mi się nawet, że FCP częściej sobie renderuje projekt niż poprzednio. Karta nie jest demonem szybkości, ale jednak zdecydowanie sprawniejsza od poprzedniej. Nie wiem czy problem nie istnieje w braku wykorzystania przez FCP opengl engine karty. Nie mogę znaleźć informacji jak to sprawdzić (karta wspiera opengl engine). Ewentualnie jak zmusić FCP do korzystania z zasobów karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wokie Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 FPCX bazuje na openCL, nie na openGL. Dlatego też pracujący na PCPX wolą karty graficzne od Ati. Ponadto, karty wspierają tylko przeliczanie przejść i filtrów, nie całego materiału. To możliwe jest od wersji chyba 10.2, tylko w eksporcie do compessora 4.2 . Jeśli się mylę to poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdanh Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 FPCX bazuje na openCL, nie na openGL. Dlatego też pracujący na PCPX wolą karty graficzne od Ati. Ponadto, karty wspierają tylko przeliczanie przejść i filtrów, nie całego materiału. To możliwe jest od wersji chyba 10.2, tylko w eksporcie do compessora 4.2 . Jeśli się mylę to poprawcie Dziękuję - oczywiście strzeliłem byka, bo pomyliłem GL z CL... Czyli generalnie można przyjąć, że karta grafiki praktycznie nie wspiera przeliczania w eksporcie jak np. CUDA w Premiere? ---EDIT--- Jak wygląda sprawa QuickSync przy tej karcie. Przeczytałem, że FCP może korzystać przy tym ze wsparcia sprzetowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.