Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie

problem z instalacją maveicks

msi

Najlepsza odpowiedź p410 , 25 kwiecień 2017 - 07:16

witam siedziałem w czoraj do puzna  i  szukałem na necie  co by mogło pomuc  i znalazłem ale  do pewnego momentu a mianowicie

 

w opcjach Clover    : wpisałem to :-v cpus=1 npci=0x2000  'LGA 2011 (bo mam taką)'

 

jakoś wystartowała instalacja  a po wybraniu partycji sformatowaniu  i dalszym instalowaniu  gdzie  komunikat mówił . ze jeszcze pare sekund a trwało to z 20 min  i po zrestartowaniu kąpa  dalej systemu nie ma  , teraz gdy próbujeznów tak samo  zrobić  to nic nie idzie 

 

ok jakoś poradziłem  jest instalator  

 

wpisałem  to: -v cpus=1 npci=0x2000

i pozmieniałem . w opcjach cpu i graphic  no i poszło .  instalacja trwa  pozostało 21min

instaluje na  bysk bez nazwy  dziwne bo wcześniej  musiałem wybrać  jezyk i wybrać dysk  i sformatować , a teraz od razu instaluje  jesli dobze rozumuje  to kontynuujeinstalacjie ???

 

 

instalacja skończyła sie  , ale jak resetuje ką pa . wciąż  musze mieć  pena  i z clovera odpalać  i podawać  komende -v cpus=1 npci=0x2000 jak to zmienić by normalnie odpalać  z dysku  bez niczego , tak jak powinno być

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 p410

p410
  • Members
  • 12 postów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 15:02

Witam  kolegów  od kilku dni  walcze z  os na pc  , wszystko zrobiłem jak na video  na youtube i na forum jak koledzy  przectawiali ,  ale cała  praca . zatrzymuje sie po wybraniu w clover boot os x install from install osx mavericks  pojawia sie  jabłko  na szarym tle i tak ,  morze być nawet pare godzin,  próbowałem wielu sposobów , nawet wciskałem  spacje na boot options for boot osx install ... lecz co bym nie wybrał i tak nie daje to rezultatu . przyznam sie bez bicia ze nie kumam  o co w tym chodzi , nie mam juz sił ale . nadal sie nie poddaje  , wiec prosze was o pomoc  

 

mój sprzęt  to

 

msi x79a -gd45 (8d) military clas

intel i 7 3930k 3,2 gh . podkrecony  4,2  

 dysk ocz 120gb 

karta graficzna . gtx660ti  geforce

 32 gb ram 

 

pendrive . robiłem na macbook pro .

 

 

Morze ktoś mi napisać . raz jeszcze  bo może  zrobiłem coś zle  krok po kroku jak dla lajka co zrobić  od początku by mieć pewność  że  bedzie ok ??,  i  linki . w razie potrzeby do pobrania  czegoś , pozdrawiam i licze na  pomoc z waszej strony



#2 reyder

reyder
  • Members
  • 387 postów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 17:06

  • zobacz czy ładuje się FakeSMC
  • upewnij się że masz AHCI włączone

 

Tak na przyszłość, nic nam nie mówi "pojawia sie  jabłko  na szarym tle i". Włączasz tryb verbose i pokazujesz go tutaj.


Core i5-3750K | Gigabyte GA-Z77-D3H | (Samsung Eco Green Sata II 500GB + Samsung 840 Pro SSD) Fusion Drive | Maxtor 160GB <-- Windows 10 | 3x4GB 1600MHz | Radeon 280X Asus | Sierra 10.12 | Clover


#3 krzyssp

krzyssp
  • Moderators
  • 683 postów
  • LocationWarszawa

Napisano 12 kwiecień 2017 - 21:00

Czyli w Cloverze dodajesz flagę -v  


iMac 14,2: Asrock z97 Extreme 4, Intel 4790k, Nvidia 970


#4 p410

p410
  • Members
  • 12 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 19:34

 witam  mam taki ekran 

[url

[url=

 

https://naforum.zapo...df8207f3.jpg.ht

 

 sory ze  dopiero teraz odp ale  praca mnie  pochłonęła,  i sorki za tak słabą jakoś ale robione telefonem  



#5 p410

p410
  • Members
  • 12 postów

Napisano 24 kwiecień 2017 - 19:53

gdy w Cloverze wybieram 

-verbose i single user  a następnie boot macOS with selected options pokazuje sie to 

 

https://naforum.zapo...e4e625.jpg.html. i stoi  nie idzie dalej nie wiem co zrobić  może coś zle zaznaczam wCloverze



#6 p410

p410
  • Members
  • 12 postów

Napisano 25 kwiecień 2017 - 07:16   Najlepsza odpowiedź

witam siedziałem w czoraj do puzna  i  szukałem na necie  co by mogło pomuc  i znalazłem ale  do pewnego momentu a mianowicie

 

w opcjach Clover    : wpisałem to :-v cpus=1 npci=0x2000  'LGA 2011 (bo mam taką)'

 

jakoś wystartowała instalacja  a po wybraniu partycji sformatowaniu  i dalszym instalowaniu  gdzie  komunikat mówił . ze jeszcze pare sekund a trwało to z 20 min  i po zrestartowaniu kąpa  dalej systemu nie ma  , teraz gdy próbujeznów tak samo  zrobić  to nic nie idzie 

 

ok jakoś poradziłem  jest instalator  

 

wpisałem  to: -v cpus=1 npci=0x2000

i pozmieniałem . w opcjach cpu i graphic  no i poszło .  instalacja trwa  pozostało 21min

instaluje na  bysk bez nazwy  dziwne bo wcześniej  musiałem wybrać  jezyk i wybrać dysk  i sformatować , a teraz od razu instaluje  jesli dobze rozumuje  to kontynuujeinstalacjie ???

 

 

instalacja skończyła sie  , ale jak resetuje ką pa . wciąż  musze mieć  pena  i z clovera odpalać  i podawać  komende -v cpus=1 npci=0x2000 jak to zmienić by normalnie odpalać  z dysku  bez niczego , tak jak powinno być



#7 JEDI_V

JEDI_V
  • Members
  • 425 postów
  • LocationNakło Śląskie

Napisano 02 maj 2017 - 16:55

Pisze sie do "póżna" , "pomóc" , "kompa" itd.


ASUS P7P55-M /i3-540/4GB DDR3 1333MHz/HD6670/2xHitachi 500GB-2.5"-7200/10.10.5-UniBootX Clover 2015-08-16


#8 BrT

BrT
  • Members
  • 375 postów
  • LocationGorlice

Napisano 02 maj 2017 - 19:07

U mnie na P7X79 muszę mieć flagę npci=0x2000 i tyle. Możesz dodać do config.plist Clovera i zapomnieć o tym. Clovera musisz mieć ale możesz go zainstalować na dysku (wskazówka - EFI)

W sumie nawet nie wiem co ta flaga dokładnie ma za zadanie a Google nic sensownego nie mówi...

Asus P9X79 | Intel Xeon E5-2670v2 @ 3,3 GHz | Corsair 16 GB Ram @ 2000 MHz | Asus GTX 960 Strix 4GB |  FD (Intel Series 530 480 GB + WB Black 1 TB) | macOS 10.12.6

MacBook Air 13,3" Early 2014 | macOS 10.12.6

MacBook Pro 15,4" MD103 | macOS 10.13.1
iPad Mini 2 Retina LTE
iPhone 6 Plus Silver + Apple Watch Series 3






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: msi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych