Skocz do zawartości

Szary ekran po ekranie ładowania


davede
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Od dłuższych chwil walczę z instalacją OSX na moim komputerze, poniżej specyfikacja:

 

- i5-5675C,

- AsRock Extreme6 Z97,

- AMD R9 Fury,

- 16GB RAM DDR3 2400MHz,

- 2x SSD Crucial 550M 512GB,

 

Korzystałem z tego poradnika a więc wrzuciłem obraz na pendrive poprzez UniBeasta i na końcu dodałem MultiBeasta. Teraz bootuję pendrive, pokazuje się Clover i po wyborze pendrive system wczytuje się, jednak po tym pojawia się szary ekran z kursorem wczytywania i tak w nieskończoność. Kiedy zrobię jednego klika, kursor po prostu znika. Pobrałem też FakeSMC.kext ze strony TonyMac i wrzuciłem do /EFI/Clover/kexts/other - nic to nie dało. Niestety Jestem totalnie zielony w temacie, załączę jeszcze screena w załącznku z uruchomionym atrybutem -v, proszę o pomoc i wyrozumiałość.

 

post-9675-0-51481600-1493917004_thumb.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem UniBootX Clover z tego forum, wypaliłem na pendrive i zmieniłem nazwę katalogu Haswell Z97 na nazwę mojej płyty. Wypaliłem Sierrę na drugiego pendrive i wróciłem z powrotem do tego UniBootXa. Zmienił się jego wygląd, a więc wszystko zgodnie z instrukcją. Wybrałem pendriva z obrazem Sierra i mam taki błąd. O ile się nie mylę to na początku już gdzieś go miałem instalując "byle czym". Ten błąd to:

 

post-9675-0-85264900-1493924230_thumb.jpg

 

 

Btw. Partycja z EFI ma być pusta? Bo jak wypaliłem bootowalny obraz poprzez terminal to na EFI nic nie ma, a jak robiłem poprzez UniBeast to przynajmniej coś na niej było...

 

EDIT: Postanowiłem poczekać i po 20 minutach pojawił się ponownie szary obraz oraz kursor wczytywania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość