Skocz do zawartości

Hamac G4 Cube :) (Co wybrać aby nie było problemów)


hapy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Udało mi się kupić na ebay okazyjnie praktycznie nowego Maka G4 Cube :) (Trochę kombinowania było, bo o ile sam Mac nie był aż taki drogi to ceny przesyłki zabijały wszystko, ale szczęśliwie się udało go kupić w rozsądnej cenie :))

 

Teraz do meritum (wiem że jestem początkujący, nawet bardzo), widziałem wątki na ten temat na tym forum, aczkolwiek były sprzed dwóch lat i strzelam że pare rzeczy mogło się zmienić na plus, więc chciałbym się zapytać jakie będą najbardziej bezproblemowe bebechy do tego Maka. Generalnie chciałbym do niego podłączyć Apple Display 27. Do czego bym go używał na Maku Photoshop + edycja video (zmieści się tam karta grafiki?)

 

I tutaj moje pytanie, jakie najbardziej bezproblemowe bebechy polecacie do tego kompa? Budżetowo maks do 2000 chciałbym się zmieścić.

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gabaryty determinują sprzęt jaki użyjesz. VGA może się nie zmieścić, czyli musisz stawiać na stabilne iGPU z procesora, a najlepsze jest HD4600 w procesorach Core i3/5/7 4xxx (czwartej generacji). 

 

Najlepiej przejrzyj jeszcze raz wątki o G4 Cube na forum - są conajmniej 2 osoby które zbudowały sobie taki sprzęt i paradoksalnie wcale się one tak nie zestarzały. Mechanika, czyli dostosowanie obudowy jest taka sama. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi,

Co do monitora, to muszę przyznać że jeszcze 2 tygodnie temu widziałem na Allegro z 3/4 Monitory, a teraz jest jeden, szczerze nie mam pojęcia który kupię, ale myślę że cena tutaj będzie ważnym wskaźnikiem i kupując OLX/Allegro - szybciej trafię chyba na 27' Cinema Display. (Na monitor chce wydać maks 1500)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach