Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Błąd przy logowaniu do iCloud - osiągnięto limit konta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 woehh

woehh
  • Members
  • 16 postów

Napisano 15 lipiec 2017 - 17:21

Cześć, 

 

Mam taki problem, jak jest w temacie. Dodam, że generowałem już numery seryjne w Colver Configurator'e i chyba musiał coś źle zrobić (numer, który wygenerowałem nie był zajęty), bo po tym mój system nie chciał się włączyć.  System to Sierra 10.12.5. Czy jest jakiś normalny sposób na uaktywnienie iCloud'a?

 

Pozdrawiam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych