Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie
- - - - -

SIERRA - System się nie odpala po aktualizacji.

Sierra nie można naprawić dysku

Najlepsza odpowiedź AlPaczino , 21 październik 2017 - 23:05

DZIĘKI;) DiskWarrior naprawił.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 AlPaczino

AlPaczino
  • Members
  • 8 postów

Napisano 21 październik 2017 - 00:09

Witam,

Zwracam się z bardzo uprzejmą prośbą o pomoc.

 

Po aktualizacji system Sierra, nie uruchamia się.

Czy to zbieg okoliczności i uszkodził się dysk? Czy może mieć to coś wspólnego z aktualizacją?

Są na nim dwie partycje, 100GB na system i 400GB.

 

Po podłączeniu tego dysku do komputera z El Capitanem pojawia się komunikat "nie można naprawić dysku ..."

Spotkał się ktoś z czymś takim?

 

Pozdrawiam

A

 

Załączony plik  problem.png   25,2 KB   0 Ilość pobrań



#2 Najrad

Najrad
  • Members
  • 654 postów
  • LocationPodhale

Napisano 21 październik 2017 - 09:51

Miałem takie "jasełka" kiedyś, ale nie na dysku systemowym, a na macierzy RAID0. Bezproblemowo naprawia to DiskWarior - niestety nie jest darmowy.


1.Asus Gryphon Z87; i74790k; 32GB DDR3 Crucial Sport; MSI RX 580 Armor 8GB; AudioLink II; mysz i klawiatura USB; SSD 850EVO-250GB;  Sierra 10.12.6

2.Asus P8Z68-V_PRO; i72600k; 16 GB DDR3 Crucial Sport; Asus R9 270X 2GB; mysz i klawiatura USB; SSD CrucialMX100-128GB;  Sierra 10.12.6

FCPX, Compressor, Davinci Resolve.

 


#3 arnon

arnon
  • Members
  • 1316 postów
  • LocationRzeszów

Napisano 21 październik 2017 - 12:22

Miałem takie "jasełka" kiedyś, ale nie na dysku systemowym, a na macierzy RAID0. Bezproblemowo naprawia to DiskWarior - niestety nie jest darmowy.


Podpisuje się pod tym - DiskWarrior jest naprawdę świetny

Mój hackintosh:

ASRock Z87 PRO 3 | Intel Core i5-4590 | MSI GeForce GTX 660 Twin FrozR | 2x4GB RAM DDR3 (1600MHz) | WD Red 1TB + WD Blue 1TB | TP-LINK TL-WN881ND
MacOS 10.13 High Sierra blackapple.gif

 

Nie pomagam na PW, od tego jest forum!

 

FlagaPL.gif Staram się pisać poprawnie po polsku!


#4 AlPaczino

AlPaczino
  • Members
  • 8 postów

Napisano 21 październik 2017 - 23:05   Najlepsza odpowiedź

DZIĘKI;) DiskWarrior naprawił.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Sierra, nie można naprawić dysku

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych