AlPaczino Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Witam, Zwracam się z bardzo uprzejmą prośbą o pomoc. Po aktualizacji system Sierra, nie uruchamia się. Czy to zbieg okoliczności i uszkodził się dysk? Czy może mieć to coś wspólnego z aktualizacją? Są na nim dwie partycje, 100GB na system i 400GB. Po podłączeniu tego dysku do komputera z El Capitanem pojawia się komunikat "nie można naprawić dysku ..." Spotkał się ktoś z czymś takim? Pozdrawiam A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najrad Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Miałem takie "jasełka" kiedyś, ale nie na dysku systemowym, a na macierzy RAID0. Bezproblemowo naprawia to DiskWarior - niestety nie jest darmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnon Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Miałem takie "jasełka" kiedyś, ale nie na dysku systemowym, a na macierzy RAID0. Bezproblemowo naprawia to DiskWarior - niestety nie jest darmowy. Podpisuje się pod tym - DiskWarrior jest naprawdę świetny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlPaczino Opublikowano 21 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 DZIĘKI;) DiskWarrior naprawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.