Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie
- - - - -

Pierwszy haMac o nietypowej konstrukcji dla niej

1st haMac Nietypowe Budowa Konfiguracja

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 KREME

KREME
  • Members
  • 5 postów
  • LocationKatowice

Napisano 04 listopad 2017 - 19:34

Witam szanowną społeczność haMac.pl

Z góry uprzedzam, że nie znam się na komputerach, więc proszę o szczerość i podejście z profesjonalizmem.

Nazywam się Iwona i pochodzę z Katowic. Na co dzień zajmuje się tworzeniem wielkoformatowego motion graphic design.

Moje peryferia codziennego użytku to między innymi aplikacje pakietu Adobe min. Photoshop, oraz Adobe After Effects i Premiere.

W obecnej chwili jestem posiadaczką iMac 21,5-calowego z końca 2013 roku. Czasy się zmieniają, a gabaryty wymagań co raz większe.

Ponadto wyprowadzam się do nowego lokalo-mieszkania, w którym będę także przyjmować klientów indywidualnie na Armii Krajowej w nowoczesnych budynkach.

Z tego względu postanowiłam, że wygląd i struktura działalności będzie nowoczesna. Wracając do tematu, szukam konfiguracji pod pierwszego

haMac'a w granicach cenowych do 4,300 PLN, razem ze wszelkimi dodatkowymi złączami bo słyszałam, że na sierraOS są problemy z WiFi. Konfiguracji, która będzie w pełni kompatybilna z:

System: SierraOS lub nowszy

Tablet graficzny: Wacom MobileStudio Pro 13 128GB

Klawiatura: Magic Keyboard (Angielski - Międzynarodowy)

Mysz: Magic Mouse 2

Słuchawki: Earpods

Pełna kompatybilność:

iCloud bez problemowa z IP8

Adobe CC

Druga sprawa polega na tym, że nie wyobrażam sobie robić zbędnego bałaganu przy stanowisku, dlatego odpuszczę sobie tworzenie obudowy standardowej,