bogdanh Opublikowano 9 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Nie wiem czy to tylko mojego staruszka dotyczy, czy wszystkich nie wspieranych przez systemy powyżej El Capitan??? Po aktualizacji z 07.12.17 system podniósł się, ale AppStore było łyse jak czaszka niemowlęcia i nie reagowało na nic. Safari praktycznie przestało działać. Zrobiłem instalację od zera i po aktualizacji do 10.13.2 to samo. Ciekawi mnie czy Apple już całkiem uwaliło maszyny starsze niż np. MP 5.1? Ps. Instalacja i praca na tych maszynach z systemami 10.12.+++ jest możliwa po zastosowaniu Sierra Patch Tool. Może ten patch się już zestarzał? ---- Jak u innych kolegów??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JEDI_V Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Mam ową aktualizację na MBP Mid2009(nie wspierany oficjalnie), a więc system z patchem i wszystko śmiga dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdanh Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Wyjaśniło się - przynajmniej w przypadku MP 3.1/4.1. Dla 10.13.2 potrzebny jest najnowszy patch. O problemach z ostatnią aktualizacją donoszą także posiadacze wspieranych maszyn. Problem polega - jak u mnie - głownie na uszkodzeniu Safari i AppStore (możliwe, że także innych programów zintegrowanych z systemem). Programy zewnętrzne pracują poprawnie. Zainstalowałem od zera pełną wersję 10.13.2 na nowym patchu i system pracuje poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.