Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie

Instalacja OS X „„The recovery server could not be contacted”


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Camperboy

Camperboy
  • Members
  • 1 postów

Napisano 11 marzec 2018 - 09:48

Czesc to moj pierwszy post więc witam wszystkich na początek.

Zabrałem się za instalowanie mac OS High Sierra na moim PC według tego poradnika

https://www.tonymacx...ased-pc.235474/

Wszystko przebiegł bez problemu. Instalator startuje z pendrive, odpaliłem Disk Utility, sformatowalem dysk jak w instrukcji. Po przejsxiu do instalator i probie wybrania dysku wyskakuje mi taki komunikat

„The recovery server could not be contacted”

Pierwsze co zrobiłem to podłączyłem kabel sieciowy, myśląc ze problem sie naprawi. Niestety nie. Przeszukujac internet znalazlem potencjalne rozeiazanie, ktore polega na ustawoeniu czasu systemowego przez komende w terminalu:

„ntpdate -u time.apple.com”

Nadal nie dziala i dalej wyskakuje ten sam blad. Uzylem nastepnie innej komendy by naprawic czas systemowy

„date 1103084718”

Po wklepaniu konedy „date” wyslakuje poprawny czas systemowy, ale przy probie instalacji systemu nadal pojawia sie komunikat „The recovery server could not be contacted”

Jakies pomysly?

#2 man_of_the_oak

man_of_the_oak
  • R.E.D.
  • 816 postów
  • LocationKraków

Napisano 11 marzec 2018 - 22:19

Na początek uzupełnij konfigurację, gdyż specjaliści od wróżenia z fusów raczej rzadko odwiedzają forum ; )

Następnie zapoznaj się z http://hamac.pl/topi...loader-hamacpl/


ASUS Z97-Pro Gamer | Intel Core i7-4790K | 16 GB 2400 MHz CL10 RAM | ASUS GTX760-DC2T-2GD5-SSU | Samsung 850 PRO + Samsung HD103SJ | BCM94360CD | Aune T1 MK2 + Genalex Gold Lion E88CC | macOS Sierra 10.12.6

MacBook Pro 13,3" (Mid 2012) | Intel Core i7-3520M | 16 GB 1600 MHz CL11 RAM | Intel HD 4000 | Transcend 370S | macOS Sierra 10.12.6
Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 Retail (64-bit) @ ASUS K50IN (SX152)
FlagaPL.gif Piszę poprawnie po polsku!


#3 Wojtas1990

Wojtas1990
  • Members
  • 1 postów

Napisano 12 marzec 2018 - 21:13

Hej udalo Ci sie cos z tym zrobic ? Mam ten sam problem






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych