Skocz do zawartości

Pola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Część, jestem nowa na tym forum, polecił mi go znajomy, sam nie ma niestety czasu mi doradzić i szukać co i jak...

 

Mam do Was prośbę o pomoc przy doborze sprzętu do montowania nieskomplikowanych filmów w Final Cut i iMovie.

Zależy mi żeby sprzęt chodził w miarę płynnie i na kilka lat. Budżet jaki uzbierałam to 2800 zł. Monitor będę miała od kolegi.

 

Póki co mam Macbooka 11 cali z 2012 i5 4gb , ale trochę mały ekran i wolno wszystko idzie niestety + mała wygoda.

 

Będę wdzięczna za pomoc wszystkim. Jestem trochę zielona w tym temacie 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałam trochę forum i wyszedł mi taki sprzęt:

 

Intel 8600K - 1275 zł

MSI Z370M MORTAR - 509 zł

HyperX Predator 8GB 2400Mhz Cl12 DDR4  352 zł

SSD ADATA XPG SX8200 NVME 500 zł

CX450M 450W Semi-Modular : 259 zł

Obudowa: 99 zł

 

całość + -  : 2994 zł

 

Czy dobrze dobrałam części, czy może należałoby coś to zmienić? jeszcze raz dzięki za każdy odzew, wskazówki, pomoc, jestem zielona w tym temacie ale szybko się uczę.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intel 8600K - 1275 zł

 

Ceny Intela poszły teraz masakrycznie w górę, bardzo kiepski moment na zakup. Nie wiem czym jest to spowodowane, bardzo możliwe że nowymi procesorami które mają wyjść i podstawką Z390. Poza tym lepiej może było by oszczędzić trochę na procku aby kupić kartę graficzną. Radeony idą teraz mocno w dół, można złapać z używek naprawdę dobrą okazję, do FCPX warto to przemyśleć.

 

Jednak trochę inne są powody:

Right now they are having issues meeting demand of their 14nm++ process despite first launching 14nm in 2015. Intel has had so much difficulty keeping up with demand that Dell, HP, and other OEMs have been recommending AMD based alternatives hand over fist.

 

MSI Z370M MORTAR - 509 zł

 

Płyta jest ok.

 

HyperX Predator 8GB 2400Mhz Cl12 DDR4  352 zł