Skocz do zawartości

haMac.pl używa cookie. Przeczytaj Privacy Policy aby dowiedzieć się więcej. Aby usunąć tę wiadomość, proszę kliknąć w przycisk po prawej:    Akceptuję użycie cookie

Zdjęcie

Lumetri color crashuje Premiere Pro na GTX 1060


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 nurek

nurek
  • Members
  • 17 postów
  • LocationGdynia

Napisano 08 listopad 2018 - 19:47

Hej,

Czy ktoś miewa taki problem? Myślałem że coś z jednym projektem mam nie tak ale dodałem do innego projektu lumetri color do jednego pliku i gdy poustawiałem suwaki i przestawiłem playhead w inne miejsce i znowu w miejsce gdzie był plik z nałożonym lumetri color, to Premiere się zcrashował.

 

Problem występuje przy każdym odpaleniu/użyciu tego efektu. Mogę korekcję zrobić szybko "fast color..." ale to jest mniej wygodne narzędzie.

 

Macie jakieś rozwiązanie problemu?



#2 Maidenman

Maidenman
  • Members
  • 154 postów

Napisano 08 listopad 2018 - 20:48

Hej, zrobiłem szybki test na GTX 1050 i Premiere Pro CC 2019, ale u mnie Lumetri Color działa bardzo dobrze. Przyznam, że presety kolorów sypały mi projekty jakieś 2 tygodnie temu, przed ostatnią aktualizacją Premiere. Masz aktualną wersję? Może przeinstaluj. Ostatnio często poprawiali się sypanie programu przez Lumetri więc może coś jest na rzeczy :/

 

https://helpx.adobe....xed-issues.html


Sierra 10.13.6, Intel i7 4790K 4.0 GHz, ASUS Z-97 PRO GAMER, Kingston DDR3 24GB CL9, Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB, SanDisk Ultra II 240GB SSD + Seagate ST1000DM003 1TB 64MB SATA3


#3 nurek

nurek
  • Members
  • 17 postów
  • LocationGdynia

Napisano 08 listopad 2018 - 22:13

Hamac nowy, więc całość tutaj jest nowa aczkolwiek załapałem się z instalacją CC przed ostatnią aktualizacją i potem zaktualizowałem... i może wtedy się zaczęło sypać. Odinstaluje i zainstaluje.



#4 Maidenman

Maidenman
  • Members
  • 154 postów

Napisano 08 listopad 2018 - 23:14

Ahhh, pochwaliłem dzień przed zachodem słońca... Nie dało mi to spokoju i zacząłem dokładniej bawić się filtrami. Jednak też się wywala. Nie zawsze i nie za każdym filtrem Lumetri, ale jednak potrafi dość często, nawet już po zwykłym przeciągnięciu filtru na klip...

 

ALE: Znalazłem przyczynę! W ustawieniach projektu (File -> Project Settings -> General) muszę mieć renderowanie obrazu na Mercury Playback Engine GPU Acceleration (Metal). U mnie jest stabilny jak skała. Gdy przełączę na OpenGL, to Lumetri zawiesza i crashuje całe Premiere potrafiąc przy tym nawet uszkodzić projekt. Zobacz czy Tobie pomoże.


Sierra 10.13.6, Intel i7 4790K 4.0 GHz, ASUS Z-97 PRO GAMER, Kingston DDR3 24GB CL9, Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB, SanDisk Ultra II 240GB SSD + Seagate ST1000DM003 1TB 64MB SATA3


#5 nurek

nurek
  • Members
  • 17 postów
  • LocationGdynia

Napisano 08 listopad 2018 - 23:23

no i działa <3 WIELKIE DZIĘKI!

 

Jak mnie Apple irytuje z tymi swoimi standardami. Dobrze że w media encoderze nic się nie wykrzacza jak mam openCL ustawione jak akceleracje.



#6 Maidenman

Maidenman
  • Members
  • 154 postów

Napisano 09 listopad 2018 - 00:14

Mhmm, OpenGL jest nieco szybszy ale co zrobić... :/

Ważne że projektu nie wywala. Nie ma sprawy. Sam się dowiedziałem czegoś nowego i sobie przy okazji pomogłem, więc korzyść obustronna :)

Może innym też pomoże.


Sierra 10.13.6, Intel i7 4790K 4.0 GHz, ASUS Z-97 PRO GAMER, Kingston DDR3 24GB CL9, Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB, SanDisk Ultra II 240GB SSD + Seagate ST1000DM003 1TB 64MB SATA3





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych