Skocz do zawartości

Gry


kajtas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm może byście tak mogli opisać co i jak z czym się je bo ja jestem zielony w tych sprawach co do sterów to instalowałem nvinject ale nvkush instalowałem ale nie sprawdzałem czy odpala się gra co do samych sterów system chodzi normalnie płynnie wszystko ok tylko nie mogę odpalić gry call of duty 2 słyszę dźwięki ale mam czarny ekran niestety :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie masz zły dobór injecta.

 

Kiedy ja eksperymentowałem to na początku miałem nvinject 128MB zainstalowany podczas instalacji systemu i wszystko działało poprawnie. Zachciało mi się eksperymentów i zainstalowałem nvkush po czym szlak trafił obsługę Quartz Extreme i Core Image.

Kiedy powróciłem do nvinject to już nigdy nie mogłem przywrócić wsparcia dla QE i CI.

Po zainstalowaniu systemu ponownie z nvinject wszystko znowu działało poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o efi-studio to moze byc problem ze stringi z niego nie zawsze chodza :)

 

u mnie jest roznica w stringu wygenerowanym recznie a przez studio :)

 

dobrze jest rowniez dodac do boot.plist jeszcze jeden klucz np

 

Graphics Mode
1024x768x32@72

 

pozwoli to na start tylko w tym trybie :)

 

gdy przy starcie dostaniemy "blue screen" pomaga napawienie dysku w trybie single

czyli -s

 

jest tam podana skladnia komendy fsck

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze jest rowniez dodac do boot.plist jeszcze jeden klucz np

 

Graphics Mode
1024x768x32@72