Skocz do zawartości

WiFi Asus WL-138G V2 (BCK4318)


CJ Grass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem początkującym w dziedzinie osx86, ale dzielnie daję sobie radę, studiuje forum od tygodnia i postanowiłem zadziałać,

lecz aktualnie zwiesiłem się na instalacji kexta do mojej karty wifi Asusa WL-138G V2.

Wybralem iDeneb 1.6 lite edition, instalacja przeszła bez problemów

(sprzęt c2d e8400@3600mhz,p35-ds3l,4gb geil ddr2 800,hd4850top ati,sb x-fi),

oczywiście x-fi nie zadziała pod macosem, więc z tym nie truje, ale czemu karta wifi nie chce ruszyć?

Czytałem już każdy post na forum dotyczący instalacji kextów, instalacji kart wifi, lecz sposoby opisywane niestety u mnie nie działają.

Wg tego co podaje wiki.osx86project moja karta oparta jest na Broadcom 4318, wiec wszystko kompatybilne.

Instalowałem sposobami opisanymi w temacie "Kext kexta, kextem pogania, czyli jak to się je..." a także

http://www.insanelymac.com/forum/index.php?showtopic=51725&hl=

Może wgrywam złego kexta? proszę doradźcie.

dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem system ponownie, nie wybierałem nic w networku / wifi oraz LAN (siec LAN mam wyłączoną na płycie), system się zainstalował i nadal brak sieci.

Podczas instalacji zaznaczyłem:

1iDeneb Main System

2iDeneb osx86 components 10.5.8 Ready i tutaj takie opcje

- botloader chameleon v2

- kernel Vanilla

- iDeneb x86 Essential Patches: zaznaczone appledecrypt, disabler, dsdt patcher, timemachine fix, openhaltRestart, about This Mac Fix,SystemProfiler Fix

-wszystkie fixy : appleHDA 10.5.6,CPUS=1_FiX, firewire remove, idlehaltfix, iopcmcia family, sd drivers, iousbFamilu fix, mouse lag fix, seatbelt fix, voodoousbehci.

- Drivers - zaznaczone : audio voodoohda, chipset ICHx Fixed, system management tutaj zaznaczylem wszystko czyli speedStep,VoodooBattery Manager, Video - ATI

3 Cleanup