Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.11.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie sprawdzisz sam - nie dowiesz się. Będziesz skazany na to, co napiszą inni. Jestem zdania, że zwrot jest najlepszą weryfikacją produktu. W USA zwrot zakupionego towaru jest ułatwiony do maximum. Dotyczy to WSZYSTKICH towarów. Np. jeśli ktoś kupi arbuza, rozkroi go, spróbuje i uzna że ten mu nie smakuje - odnosi do sklepu i sprzedawca oddaje mu pieniądze. Znam takie osoby. Na oddanie produktu mamy zazwyczaj 2 tygodnie, 30 dni, 90 dni lub rok i dłużej. W zależności od tego, co kupiliśmy i gdzie. A wracając.. Apple (i nie tylko Apple) strzelałby sobie w stopę, gdyby każdy ich nowo wydany produkt był bublem. Ludzie zwyczajnie oddawaliby zakupione rzeczy. Dlatego byłbym ostrożny z wypowiedziami typu "Kto ogarnięty..." itd. Nikt niczego by nie kupił, tylko czytał social media. A jeśli ten nieogarnięty klient kupuje nowość, bo chce ją przetestować dla zaspokojenia swojej ciekawości? Nic go to przecież nie kosztuje. Straty ponosi wyłącznie producent. To tak z grubsza, ale oczywiście, każdy przypadek bywa inny. Jednak bardzo szybko ferujemy wyroki na podstawie czegoś, co przeczytaliśmy w social mediach. Za chwilę będę miał nowego MBP i sobie potestuję. Nie spodoba mi się - oddam. Zauważyłem też, że do nowych rzeczy podchodzimy jak mysz do jeża. Nowe jest wrogiem starego. Jeszcze nie tak dawno uważano, że dyski M.2 nie nadają się do profesjonalnej (słowo klucz) pracy, ponieważ mają masę wad. Czy dziś jeszcze ktoś tak uważa?
    2 punkty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystanie z tej witryny, wymaga zakceptowanie naszych warunków Warunki użytkowania.