Jump to content

bartgo

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no to macie tych maszynek pare sztuk tylko mi nie mow, ze masz maszynerie triple power -- Linux<-->Windows<-->MacOS to bylyby juz jakies czary... ponad 8GB oszczednosci, to wlasciwie polowa, niesamowita roznica, jest o co walczyc. nie sadzilem ,ze roznice sa tak duze ! oczywiscie wiadomo, ze Linux jest oszczedny i moglby pracowac jako ksiegowy albo w banku ale tyle Gigsow to jest przepasc,
  2. oo taaak u nas Zajac z Mikolajem tez naznosili gratow na chate [ps4pro,switch,xbox one x] ale jak wiesz wiele tytulow (w szczegolnosci tych strategicznych przede wszystkim] jest niedostepnych na te platformy-tylko PC. a tak BTW a jak Maly znosi zawroty glowy na VR ? bo u mnie to troche problem. 10-15 minut i konieczna przerwa. podkreslic musze, ze mnie to w ogole nie martwi a wrecz mam spokoj wewnetrzny , ze dzieciaki nie odplywaj za daleko. automatyczna reglamentacja
  3. solidna porcja pro softu. chyba najwiecej miejsca potrzebuje iMovie w sumie odpowiednik Adobe Premiere. PS. w takim razie nie kasuj, wlasnie przypadkiem zrobiles rewolucje, od jutra Twoj syn bedzie innym czlowiekiem
  4. Bardzo konkretna doniczka Ekologiczna Mama bylaby wniebowzieta.
  5. To widze bardzo powazny i "dorosly" jegomosc z Niego 👍 Niestety znam swoje dzieci. Im by to nie wystarczylo.... jak myslisz (moze wiesz) logic x pro albo adobe premiere "poszloby" na tej maszynie ??
  6. dzieki za info. czy oprocz minimalizacji wielkosci urzadzenia mikro procki maja jeszcze jakies inne zalety w porownaniu do "duzych" ? pytam z ciekawosci.
  7. dzieki za ciekawa inspiracje! i tak po prostu urzadzenie ze sklepu , potem instalacja Mojave, bez zadnej ingerencji w hardwear i do boju ?? a bawi sie synek tez w jakies gierki na NUCu ?? jak to sie sprawuje pod tym katem ?? czy tylko "powazne" tematy go interesuja ?? wielka wartoscia dodana takiej opcji jest jej fenomaenalny stosunek ceny do mozliwosci dzialania w srodowisku macOS i brak problemow z kompatybilnoscia.
  8. Witam serdecznie Szanownych Prosow Mam 12 letniego syna, ktory bardzo interesuje sie nowoczesnymi technologiami (mlodziezowe kursy digitalu itp). Od dwoch lat na Mac-ku mojego przyjaciela, w jego domowym studiu rowniez komponuje i montuje muzyke w Logic Pro X i fajnie mu to wychodzi Chcemy zbudowac dla niego stanowisko domowe hackintoschowe konkretnie pod katem takich dzialan i jako, ze nie specjalnie czuje sie na silach (po prostu nie chcialbym go zawiesc) poszukujemy mentora, ktory pomoglby nam w komercyjnym zbudowaniu takiej jednostki. Duzo czytamy na ten temat u Was na forum, ale rowniez m.in. np. to: https://www.hackintosh.com.pl/blog/skladamy-profesjonalnego-hackintosha ale im dalej w las tym wiecej pytan i niepewnosci z tym zwiazanych. Szczerze przyznam, ze nie jestem osoba biegla w stawianiu czy odzyskiwaniu sprawnosci systemow, ustawianiu biosu, instalacjach, preinstalacjach, postinstalacjach i jest to troche dla mnie temat z gatunku trudno/ciezkich, dlatego chcielismy sie skontaktowac z czlowiekiem oswieconym w tych tematach. Po analizie tematow w sieci, trafilismy na Wasze forum, ktore sprawia wrazenie miejsca, gdzie pasja i wiedza jest niezaprzeczalnie na pierwszym miejscu i w zwiazku z tym pozwolilismy sobie na napisanie tego posta. Bardzo dziekuje za ewentualny kontakt i pozdrawiamy serdecznie !
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.