Jump to content

KrzysiekT

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. No niestety. Zainstalowałem 10.12 Sierra przez nv_disable=1, potem próbowałem pchnąć temat za pomocą Nvidia Web Driverów, ale tutaj również poległem. Na tą chwilę instaluję 10.11 El Capitan, instalacja ruszyła bez żadnego problemu z Nv Inject na true. Wychodzi więc na to, że do GTX285 ostatnim bezproblemowym systemem jest 10.11 El Capitan. Jeżeli chciałbym być "up to date", czeka mnie niestety wymiana karty graficznej.
  2. Tak, oczywiście, nvidia inject na True. Kabel Dvi do dvi. Co ciekawe, przy fladze nv disable 1 i po wyłączeniu injecta instalator startuje.
  3. Niestety, nawet instalator High Sierra nie startuje, używam oczywiście forumowego bootloadera z presetami pod SandyBridge. Komputer i7 2600k, P8Z68 Deluxe, GTX285 (ale nie Mac edition, zwykły Asus), śwetnie chodzi na 10.10 Yosemite, próbowałem dziś podnieść wersję do 10.13 High Sierra, cały dzień zabaw spełzł na niczym Przepinałem nawet gotowy SSD z zainstalowanym i działającym 10.13 (tyle, że tamten dysk mam w komputerze z i7 8700k), i podczas ładowania systemu zawieszają się Nvidia Web Drivery - wiatraki startują na 100% prędkości i bootloader wisi. Przypuszczam więc, że grafa jest już po prostu niekompatybilna z Metal 2 itd. https://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_200_series
  4. Mam ten sam problem na GTX285, chyba zostaje tylko wymiana GPU
  5. Cześć, też mam PRIME Z370-A, polecam - co prawda skłaniałem się do MSI, ale przekonały mnie posty tutaj na forum, żeby jednak zostać przy Asusie. Jest OK, czasami trzeba tylko skonfigurować RAM (wpisy do config.plist). Lan, dzwięk, etc. wszystko działa od kopa używając poradnika z naszego forum. Co ciekawe, działa mi też 4K w 60Hz na zintegrowanej w i7 8700K grafice (przez DisplayPort). NVRAMu jeszcze nie uruchomiłem, @oswaldini, czy trzeba mieć zmodyfikowany BIOS? Pozdrawiam i polecam, Krzysiek
  6. Imho nowe Asusy to już nie to samo co kilka lat wcześniej - niestety jakość tej marki spadła dosyć mocno. Stoję przed podobnym tematem, i chyba zdecyduje się na jakieś MSI z Z370.
  7. iMac Pro wg macrumors.com ma mieć LGA 3647 więc Skylake EX i EP, ceny będą wręcz astronomiczne.
  8. Cześć, chciałbym sobie sprawić nowego laptopa, a trochę boli mnie wydawanie 14 tys. zł na nowego Mac Booka Pro, w zupełności wystarczyłby mi taki (i tak już dopasiony) Dell http://allegro.pl/dell-xps-15-9550-i7-32gb-4k-1024ssd-gtx960-win10-i6653486405.html Czy mieliście może doświadczenia ze stawianiem OSX na takich laptopach? Na YT znalazłem film gdzie ktoś skonfigurował nawet dotyk Najbardziej na tą chwilę zależy mi na działających 3 monitorach 1920x1200 (nie wiem czy do tego nie będzie potrzebne przełączanie na GF 960M, które zawsze było problematyczne). Może dock na USB C załatwi sprawę? Pozdrawiam, Kris
  9. Poprawiło się coś z El Kapitan, czy dalej taka kiszka? Obecnie działam na stabilnym Yosemite, nie wiem czy jest sens ruszac...
  10. Pozwolę sobie zaaktualizowac temat - zakupilem uzywanego GTX960 od Gigabyte (G1 Game, taka dluga na 30 cm wersja z trzema wiatrakami) bardziej przez przypadek niz z racjonalnej decyzji, no i powiem szczerze ze chodzi jak zloto po zainstalowaniu driverow. 4K zeskalowane do 1080p daje fenomenalną gładkosc czcionek znana z 13 i 15 calowych Retina MacBook Pro, co pewnie wszyscy tutaj wiedza Co prawda przy instalacji najadlem sie troche strachu, poniewaz moja wiekowa juz P8Z68 Deluxe nie ma PCI-E 3.0 i nie chciala wstac na biosie 3304 od oswaldiniego, ale aktualizacja do najnowszej wersji pomogla rozwiazac temat. Co ciekawe, nie musialem specjalnie grzebac w konfiguracji Clovera - identyfikacja pozostala ta sama (iMac12,2), dodalem tylko flage nvda_drv=1 po instalacji sterownikow nvidia. Ceny uzywanych GTX760 w ostatnich czasach podchodzily na Allegro pod 650 zl - za ta sama cene udalo mi sie dorwac GTX960 z cichym chlodzeniem, wiec mysle ze pogodze sie z ewentualnymi niedogodnosciami i gorsza wydajnoscia. Szczerze mowiac nie wiem czy przeplacilem czy nie, bo od czasu gdy Allegro wylaczylo mozliwosc wyszukiwania zakonczonych aukcji uzywanego sprzetu, ciezko zlapac jakis punkt odniesienia cenowego. No i na razie mam tylko jednego Della HiDPI, wiec niestety nie jestem w stanie przeprowadzic testow w konfiguracji wielomonitorowej. Tak czy inaczej było warto. PS. Gdyby moj post byl zbyt mocnym offtopiciem to prosze moderatorow o wykasowanie Jakos tak w chwili euforii z 4K sie rozpisalem. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc, uwagi! Krzysiek
  11. OK, widze ze ceny uzywanych GTX760 nie sa znowu takie atrakcyjne - okolice 600 zl. Z gory przepraszam za offtopic, ale pozwole sobie kontynuowac szybko temat. Jestem w stanie podniesc budzet, ale musi to byc zakup z sensem - tzn. chodzi mi o karte na lata (tak jak moja obecna Asus 9800GT). Co Panowie powiecie o tej karcie: http://www.x-kom.pl/p/237341-karta-graficzna-pci-e-asus-geforce-gtx960-2048mb-128bit-moc.html Za jakis czas planuje przebudowe komputera (obecnie niesmiertelny i7 2600k, szczerze mowiac mialem zmieniac na Skylake ale zupelnie sie to nie oplaca, zwlaszcza po OC procesora na 4,7GHz), i chcialbym aby obudowa byla jak najmniejsza, ITX klasy Cooler Master Elite 130 a nawet jeszcze mniejsza, i taka karta low-profile była by mocno przyszlosciowa - z tego co widze 3x DP 1.2, wiec nie byloby problemu z obsluga 3x 4K na jakims 13.10 czy 14.10 (El Colonel lub El General ) Pozdrawiam i dziekuje za opinie, Krzysiek.
  12. Trochę się już pogubiłem, jaka jest więc najtańsza dobrze działająca karta obsługująca 1 monitor 4K w 60Hz (może być używana) - z tego co rozumiem GTX660 na 10.10.1 + sterowniki nVidia. Ale lepiej dołożyć do 760? Pozdrawiam, Krzysiek
  13. No ja myślę, ze o 30Hz w 4K nie ma nawet sensu myślec (widzialem, moim zdaniem nie da sie tak pracowac), podobnie jak o monitorach MST. Myslalem zeby podejsc do tematu w ten sposob: 1 monitor -> 1 x GTX950, ale skoro nie bedzie to pracowac wydajnie, to trzeba sie bedzie szarpnac na 960. Docelowo, gdy bede posiadal 2x 4K, to po prostu kupi sie 980, albo nastepna rewizje. Przez rok pewnie ceny tych kart mocno spadna. Bardzo dziekuje za odpowiedzi, powiem szczerze ze 4K to dla mnie najwieksze udogodnienie "w komputerach" od czasu jak zainstalowali mi stale lacze DSL
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.