jaroo111 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Witam wszystkich serdecznie, jestem nowicjuszem osx i szukam odpowiedzi na kilka pytań. Gdzie mogę znaleźć tutoriala jak stworzyć własną płytę bootloadera i nie chodzi mi tu o wypalenie iso. Jakie elementy wchodzą w skład bootloadera, jak to ogólnie działa, jakie pliki za co odpowiadają. Wielkie dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Chodzi ci o tworzenie obrazu Boot-132 konkretnie pod Twój sprzęt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaroo111 Posted December 11, 2009 Author Report Share Posted December 11, 2009 Chodzi ci o tworzenie obrazu Boot-132 konkretnie pod Twój sprzęt? Dokładnie tak. Przepraszam za enigmatyczne przedstawienie sprawy ale wysiadły mi troche nerwiki jak nad tym siedziałem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Żeby stworzyć taką płytę, wpierw musisz posiadać komplet kextów, dsdt etc, który działa poprawnie na Twoim komputerze, później stworzyć już płytę boot132 to tylko użycie jednego programu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player_sct Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Jesli mowisz o BootcDMaker (cz jakos tak podobnie) autorstwa Darwinx86 to niestety nie w kazdym wypadku dziala, przekonalem sie na sobie o tym, gdzie zawsze po kliknieciu w opcje make iso lub make legacy mialem zwis programu. ja na codzien do tworzenia boot uzywam terminala i odpowiedniej komendy - fakt, troche bardziej skomplikowane ale... zawsze dziala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...