Zuker Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Witam wszystkich. Aktualnie jestem posiadaczem macmini 2012 i7 16gb ram i ssd Wszystko bylo ok do momentu kupna 27" nec-a o rodzielczosci ponad 2500px. Zintegrowana z prockiem grafa nie wyrabia do tego caly maczek spowolnil. Jestem fotografem i potrzebuje sprzetu do lightrooma i photoshopa. Niestety na dzień dzisiejszy alternatywy brak. Macmini 2014 jest wolniejszy od 2012 Emotikon frown a mac pro zaczyna się od 13k Emotikon wink Jedyna opcja jaka mi została to hackintosh. Poczytałem sporo i wybrałem płytę Asrock Z87 Pro3, do tego mam i7 4790k i 16gb ram Znalazłem tutorial z instalacją OS X 10.10 Yosemite i doszedłem do punktu 2. Gdzie mogę znaleźć config.plist i kexts do tej właśnie płyty. Widzę, że kilka osób ma tą płytę a nie potrafię znaleźć tego co mi potrzeba do dalszej instalacji. Proszę o pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuker Posted March 13, 2015 Author Report Share Posted March 13, 2015 Dałem standardowy config i fakeSmc.kexts Instalacja dochodzi do momentu "pozostało około sekundy" i tak już jest z 30min pendrive miga jak by się coś instalowało. Co może być nie tak ? Jak sprawdzić na czym się wysypuje ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsapeta Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Trzeba swoje odczekać Niestety podczas instalacji przez pendrive bardzo często ten czas jest mocno przekłamany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Tak jak poprzednik napisał. Czasami ta 1 sekunda trwa ponad 30 minut. Wiele zależy od tego jaki jest pendrive i czy instalujesz na ssd czy hdd. Po prostu trzeba cierpliwie poczekać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...