Jump to content
Sign in to follow this  
risto

Problem z odpaleniem Snow Leopard 10.6.x

Recommended Posts

Witam,

Mam zainstalowanego Snowa 10.6.x <-- niestety dawno nie używałem OS X'a i nie pamiętam ostatniej aktualizacji... System ma pare dobrych lat :) Pomoc w instalacji otrzymałem od Oswaldini. Postanowiłem wrócić na snowa i pojawił się problem :/ Odpalenie osx'a przebiega w dość dziwny sposób... Po pierwsze zanim chce uruchomić "snowa" muszę najpierw uruchomić winodwsa potem restart i w chameleonie wybrać Leoparda ( wtedy kontrolka led zamruga i dysk ze "snowem" startuje... ) bez włączenia win7 i restartu "snow" nie reaguje. Wszystko ładnie się uruchamiało jescze jakiś rok temu... teraz problem jest taki, że pojawia się szary ekran z jabłuszkiem dysk sobie wczytuje mieli, mieli, dojdzie do jasno niebieskiego ekranu i na tym sprawa się kończy :( Chciałbym uniknąć ponownego stawiania systemu bo szkoda mi zainstalowanych programów w tym projektów w Logic Pro. Zatęskniłem za swoim hobby i aż mnie ściska a tu problemy ech... Krótka specyfikacja mojego kompa więc :

Płyta głowna : Asus P5Q

procesor : Intel Core 2Quad Q8200 @2.33GHz

Ram : 4GB

Grafika : NVIDIA GeForce GT430

Dźwięk : zewnętrny interfejs firewire desktop connect6

Jeśli coś potrzebne jescze jest dopiszę...

Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś magik , który będzie w stanie mi pomóc odzyskać sprawność systemu :)za Wszystko z góry dziękuję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.