NiKON Posted November 29, 2017 Report Share Posted November 29, 2017 Pupa... Nie wiem co robie źle... iMessage, facetime nie działa. Cała reszta jest ok. Na innych maczkach śmiga bez problemu a na moim hamacu nie chce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted November 29, 2017 Report Share Posted November 29, 2017 Nie napisałeś nic po czym wnosisz, że nie działa. Jakiś komunikat? Dałeś mu czas? Cover aktualny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiKON Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 W tym momencie nie można się zalogować do aplikacji... Poźniej numer do podania na infolini. Co do clovera... Nie jest raczej aktualny i za cholere nie wiem jak mam go zaktualizować... Już trzy razy starotwałem kompa z pena bo nie chciał ruszyć Edit: Udało mi sięjednak zaktualizować clovera do aktualnej wersji. Po tym wylogowałem się z iCloud i zrobiłem wszystko od początku. Wylosowałem sobie nowy numer seryjny w CC. Zappisałem smbios tylko z tym numerem. Restart. Apple Mac Hack -> wklejam pozostałe numerki w CC. Restart. Logowanie do iCloud. Później logowanie do iMessage i lipa. Wszystko się odbywało po włączeniu dwustopniowego uwierzytelniania. Gdzie jest błąd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 Może masz ban na koncie AppleID. Albo telefon do Apple Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiKON Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 Lada dzień będę robić czysty update do sierra. Wygeneruje sobie nowe numery etc. i sprawdzimy czy pójdzie. Apple nie przepierdzieli się o hacka?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hottt Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Odświeżam kotleta. Ostatnio sporo siedziałem z imessage i udało mi się uruchomić na ID kapeli, w której mamy 3 iPady. iMessage działał bez problemu, potem utworzyłem nowe ID ale niestety efekt taki jak na początku. Jestem teraz pewien na 100%, że to nie wina hardwar'owa czy też coś w konfigu, a apple być może ma blacklist. Nie wiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man_of_the_oak Posted February 12, 2018 Author Report Share Posted February 12, 2018 Temat iMessage jest dość "śliski", rzekłbym. Te usługi działają bardzo słabo również na oryginalnych sprzętach Apple. Zanim przeszedłem na Hackintosha jako główną stację roboczą, korzystałem z mojego MacBooka i na nim także bywały okresy, w których - z bliżej nieokreślonego powodu - iMessage przestawało działać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiKON Posted February 28, 2018 Report Share Posted February 28, 2018 Takie pytanko. Zaczynam ponowną próbę uruchomienia iMessage. Po wylosownaiu numeru seryjnego przez Clover Configuratora, sprawdziłem go na every mac. W wyświetlonej specyfikacji widniał tam procesor i5, model niby ok iMac12.1. Pytanie czy mam losować, aż nie znajdę na every mac takiego który wyświetli mi mode 12.1 z procesore i7 czy nie jest to konieczne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted February 28, 2018 Report Share Posted February 28, 2018 Jak chcesz to spróbuj, ale z tego co znam konstrukcję S/N to nie masz co "losować" bo musiałbyś mieć inną końcówkę - ostatnie 4-ry litery muszą być od modelu z i7. Generalnie inny cpu i7 vs i5 raczej nie powinien mieć znaczenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roratoga Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 Uruchomiłem ostatnio swojego hamaca ze stopki i na imessage i facetime dostaje takie komunikaty Nie można było się zalogować w iMessage. Wystąpił błąd podczas aktywacji. Spróbuj ponownie. Czy działa jeszcze metoda z tego tematu ktoś próbował ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m8kbv Posted March 21, 2018 Report Share Posted March 21, 2018 Ja próbowałem powyższą metodą i otrzymuję ten sam komunikat. Konto nie jest zbanowane ponieważ na applowych sprzętach działa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man_of_the_oak Posted March 21, 2018 Author Report Share Posted March 21, 2018 Możecie ewentualnie przejrzeć ten dość rozbudowany temat dotyczący rozwiązywania problemów z iMessage (ignorując Chimery itp. twory Tonego): https://www.tonymacx86.com/threads/how-to-fix-imessage.110471/Mój poradnik powstał w oparciu o własne doświadczenia i długie grzebanie w sieci, metody w nim opisane zdają się sprawdzać dla większości użytkowników Hackintoshy. Jedyną alternatywą, która przychodzi mi do głowy jest skopiowanie danych z prawdziwego Maca, aczkolwiek osobiście bym tego nie polecał... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roratoga Posted March 21, 2018 Report Share Posted March 21, 2018 Poradnik ma już rok być może apple od tego roku coś pozmieniało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marecki_ Posted March 21, 2018 Report Share Posted March 21, 2018 Mi wszystko działa imessage, facetime itd. już około 3 lata na tym samym SN ale z ciekawości sprawdziłem na stronie apple status gwarancji i wygląda na to że ten numer seryjny jest zarejestrowany (potwierdzona data zakupu). Jest się czym martwić, wyszukać jakieś inne numery czy tak zostawić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted March 21, 2018 Report Share Posted March 21, 2018 Jak działa, to nie naprawiaj, bo z reguły popsujesz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roratoga Posted March 23, 2018 Report Share Posted March 23, 2018 Jak poznać że Apple ID jest zbanowane ? Pytam bo do icloud i appstore mogę się zalogować a np do facetime już nie (pokazuje się komunikat jak we wcześniejszym moim poście). Dla testu założyłem nowe Apple ID i tu także nie mogę się zalogować ale dla odmiany dostaję komunikat żeby skontaktować się ze wsparciem Apple. Ktoś tu wspominał że z wystawionych na aukcjach płyt można przy odrobinie szczęścia odczytać MBA i ROM. Czy oba te numery są na jednej etykiece czy niekoniecznie? Mógłby ktoś zapodać przykładowo jak to ma wyglądać i czego szukać może być na PW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marecki_ Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 Mi wszystko działa imessage, facetime itd. już około 3 lata na tym samym SN ale z ciekawości sprawdziłem na stronie apple status gwarancji i wygląda na to że ten numer seryjny jest zarejestrowany (potwierdzona data zakupu). Jest się czym martwić, wyszukać jakieś inne numery czy tak zostawić? Super poradnik, u mnie zadziałał. Zmieniłem sobie cały smbios według poradnika i wszystko śmiga imessage też, nawet nie musiałem hasła resetować jak ktoś wcześniej pisał. Jak widać i na "hackintoshowym" serialu da się wszystko uruchomić. man_of_the_oak 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielosx86 Posted July 1, 2018 Report Share Posted July 1, 2018 Wszystko z iMessage ok, czy znów lecą bany od Apple lub uszczelnienie systemu? Od lat miałem pewne rozwiązanie i padło. Zmieniłem na to z tego tematu i nadal błąd logowania. Tak już od tygodnia, więc raczej to nie przypadek. Na MacBooku działa normalnie. EDIT: Odpowiadam sobie sam. Clover 4524 popsuł iMessage, najnowsza wersja naprawia wszystko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roratoga Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Czy z icloud.com nie można już usuwać urządzeń ? O ile z zakładki "znajdź" urządzenia mogę usunąć to już z zakładki "ustawienia" nie bardzo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
314TeR Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 W ustawieniach klikasz na "zbędne" urządzenie i masz tam "x" z prawej strony ikonki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roratoga Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Robię tak ale mimo to urządzenie nie znika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian88PL Posted November 28, 2018 Report Share Posted November 28, 2018 Hej! Zrobiłem wszystko wg poradnika, wsio poszło w porządku, mam nowe nry smbios, sprawdzone na everymac i na stronie appla (komunikat że s/n nie jest poprawny). Po zrobieniu wszystkiego utworzyłem nowe apple id żeby przetestować czy działa; - icloud - komunikat typu nie można połączyć się z icloud z tego konta apple id kiedy próbuję się zalogować, przez przeglądarkę mogę się zalogować - App Store - działa - itunes - działa - imessage - nie działa, podają nr do obsługi klienta i nr sprawy i każą dzwonić żeby rozwiązać problem z logowaniem do imessage. Obecnie wylogowałem się z tego konta testowego i zalogowałem na moje główne właściwe, zalogowałem się tylko w appstore i itunes jako że tylko te 2 rzeczy są mi do pracy i szczęścia niezbędne. Nie logowałem się na imessage głównym kontem, nic nie mam bloknięte, wszyskto na iphone i ipadzie działa ok. Co może być nie tak skoro cały poradnik przeszedłem krok w krok i wszystko poszło bez problemów? Dlaczego appstore działa a icloud i imessage już nie chce łyknąć logowania? Sprawdziłem teraz jeszcze raz S/N haka na stronie appla, nadal widzi go jako niepoprawny. Czy to normalne? Czy jak użyję nowych numerów i spróbuję się zalogować nie powinno ich już "zająć" tak żeby kolejnym użyszkodnikom pokazywało nr jako aktywny/zajęty/zarejestrowany? Czy zostaje mi zalogować się również właściwym kontem appla do imessage, poczekać na błąd logowania spisać nr sprawy i do nich zadzwonić? Jak taka rozmowa przebiega? O co pytają? Co trzeba powiedzieć żeby ją "zdać"? heh.. I najważniejsze - czy logowanie głownym kontem do imessage spierniczy mi imessage na iphonie/ipadzie gdzie jestem też zalogowany? Przeżyję bez imessage na pc, icloud ostatecznie użyję przez przeglądarkę, sklepy działają, ale wiecie jak to jest, fajnie mieć wszystko działające w 100%... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian88PL Posted November 28, 2018 Report Share Posted November 28, 2018 Jeszcze jedno - mam clover 4617, bez różdżki, mogę z listy wybrać linię imaka, wybrałem 13,2 (Z77, i7 3770) ale S/N generuje mi do modelu z i5 3470 wg everymac. Nie wiem jak to zrobić żeby na liście był 13,2 z i7 i po wpisaniu sn do everymac pokazało mi dokładnie model z i7. Nie wiem też czy to ma znaczenie, czytałem tu na forum że nie, ale jak widać coś im nie spasiło... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alastis Posted January 13, 2019 Report Share Posted January 13, 2019 Sposob z poradnika dziala bardzo dobrze troche tylko potrwalo na znalezienie odpowiedniego klucza reszta szybko poszla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVanosh Posted February 26, 2019 Report Share Posted February 26, 2019 Może mi ktoś powiedzieć co robię źle, że nigdy nie mogę odpalić iMessage na komputerze(na laptopie bez problemu) zawsze z tym samym błędem? Mam smbios iMaca14,2, próbowałem używać wygenerowanego BoardSerialNumber z CC jak i z zdjęć płyt głównych (pokrywających się z smbiosem iMac Late 2013), ROM ustawiałem jako UseMacAddr0 lub na MAC Address mojej karty Wi-Fi od Apple'a. Po dopieszczaniu też z całkiem nowymi danymi (MLB z zdjęcia, mój ROM, losowy Serial) robiłem reinstall, nowe konto iCloud z 2FA i to samo Cały config.plist w załączniku. Edit: Jeszcze dodam, że w iMessageDebug wszystkie wartości do BoardSerialNumber są cały czas takie same po restartach. <key>RtVariables</key> <dict> <key>BooterConfig</key> <string>0x28</string> <key>CsrActiveConfig</key> <string>0x3</string> <key>ROM</key> <string>D89695F3A401</string> </dict> <key>SMBIOS</key> <dict> <key>BiosReleaseDate</key> <string>09/17/2018</string> <key>BiosVendor</key> <string>Apple Inc.</string> <key>BiosVersion</key> <string>IM142.88Z.0131.B00.1809171347</string> <key>Board-ID</key> <string>Mac-27ADBB7B4CEE8E61</string> <key>BoardManufacturer</key> <string>Apple Inc.</string> <key>BoardSerialNumber</key> <string>D4VXXXXX1FGFXXXX8</string> <key>BoardType</key> <integer>10</integer> <key>BoardVersion</key> <string>1.0</string> <key>ChassisAssetTag</key> <string>iMac-Aluminum</string> <key>ChassisManufacturer</key> <string>Apple Inc.</string> <key>ChassisType</key> <string>0x0D</string> <key>EfiVersion</key> <string>133.0.0.0.0</string> <key>Family</key> <string>iMac</string> <key>FirmwareFeatures</key> <string>0xE00FE137</string> <key>FirmwareFeaturesMask</key> <string>0xFF1FFF3F</string> <key>LocationInChassis</key> <string>Part Component</string> <key>Manufacturer</key> <string>Apple Inc.</string> <key>Mobile</key> <false/> <key>PlatformFeature</key> <string>0x01</string> <key>ProductName</key> <string>iMac14,2</string> <key>SerialNumber</key> <string>D25PXXXXX8JC</string> <key>SmUUID</key> <string>EXXXXX76-XXXX-XXXX-819C-76B17XXXXX23</string> <key>Trust</key> <true/> <key>Version</key> <string>1.0</string> </dict> config.plist.zip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.