Jump to content
Sign in to follow this  
vol740

Pytanie odnośnie Clover

Recommended Posts

Witam Wszystkich

- to mój pierwszy post na forum. 

Udało mi się (po małych problemach) zainstalować Sierrę na takim sprzęcie: HP 6300 MT: płyta nieznana albo nie umiem wyczytać, I5-3570, 8GB RAM, HDD 250 GB, karta (chwilowo) 7300GT (o dziwo jakoś działa). 

Właściwie wszystko działa - co prawda dźwięk z karty trochę trzeszczy - mam zamiar zmienić na jakąś kartę na USB.

Planuję zakup karty GT710 albo GT1030.

Pytanie odnośnie Clovera - czy po zainstalowaniu karty i podpięciu sterowników Nvidia jeżeli coś pójdzie nie tak to czy będę mógł odpalić z pendrive'a i naprawić Clovera na dysku? 

I czy ewentualnie mógłbym podrzucić config.plist (bo na pewno coś można poprawić) żeby ktoś na niego spojrzał?

W temacie hackintosha jestem początkujący - więc jeżeli to pytanie o Clovera nie na miejscu to przepraszam:)

pozdr.

Pytanie odnośnie Clovera - czy po zainstalowaniu karty i podpięciu sterowników Nvidia jeżeli coś pójdzie nie tak to czy będę mógł odpalić z pendrive'a i naprawić Clovera na dysku? 

Clovera zawsze możesz zbootować z pendrive - tu akurat nie ma zadnego problemu

I czy ewentualnie mógłbym podrzucić config.plist (bo na pewno coś można poprawić) żeby ktoś na niego spojrzał?

Wrzuć, zobaczymy ;)

7300GT nie działa CI poprawnie - może masz co najwyżej prawidłową rozdzielczość.

GT710 wystrzegaj się... jak już coś tej klasy co odpala bez popychania to jakieś GT740 i wyżej, z wyjątkiem 750 (750Ti) bo te są nieprzewidywalne, chyba że masz sprawdzony pewny model.

Niestety już zamówiłem GT710...

Wiem, że GT710 jest słabsza od w miarę dobrych zintegrowanych, w gry nie gram więc na początek powinna wystarczyć. Podobno jest natywnie wspierana przez Sierrę. 

A tą 7300 wstawiłem bo nie miałem przejściówki z displayport na DVI.

Jaką kartę "budżetową" mógłbyś polecić? A GT1030?

GT710 NIE jest natywnie wspierana - ba - wręcz czasami z Fermi są problemy w ogóle z odpaleniem.