Skocz do zawartości

Wymienić HD 4400 na HD 4600 czy wstawić GT 1030 na H81M-P33?


De3ny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,
jakiś czas temu stawiałem macOS na i3-4170, H81M-P33 i GTX 750 Ti (Palit StormX Dual). Prace porzuciłem, bo nie mogłem połączyć się z siecią i szybko to sobie odpuściłem. Chciałbym do tego wrócić, jednak sprzedałem GTX 750 Ti i teraz mam pytanie - czy wymienić i3-4170 na i3-43XX z HD 4600, a może wstawić GT 1030? Co byłoby lepszym rozwiązaniem? 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o i5, jednak nie potrzebuję aż takiej wydajności, komputera używam do przeglądania stron, pracy w arkuszu kalkulacyjnym, czasami konwersji kilku plików FLAC/ALAC do AAC. Nie gram w gry, nie jestem grafikiem. Myślałem o kupnie Mini w podstawowej konfiguracji i wstawieniu SSD, jednak może warto pobawić się z podzespołami, które mam. A i jeszcze pytanie - czy urządzenia typu Magic Keyboard/Mouse po podłączeniu jakiegoś urządzenia BT, mogłyby normalnie funkcjonować? Często komputer podłączam pod TV, mam obudowę typu cube i nie jest uciążliwe jego przenoszenie, dlatego też myślałem o Mini, do którego bez problemu mogę podłączyć zewnętrzne akcesoria Apple. Na aliexpress znalazłem BCM94360CD za cenę około 200 zł oraz BCM943602CS za 120 zł - zdałoby to egzamin? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie błędne założenie z i5... ale jak kto woli, niektórzy wolą czekać, inni wolą mieć zawsze wystarczająco mocy pod dostatkiem.

 

Dziś standardem staje się 6C lub 6C+HT, rozwój aplikacji idzie gwałtownie do przodu i zarówno system jak i oprogramowanie coraz częściej umieją skorzystać z dodatkowej mocy.

 

Adaptery z chin - jak trafisz na oryginał Apple - to OK, ale jest wiele tzw "genericów", sprzedawca może nawet nie wiedzieć i sprzeda Ci taką kartę, po czym po włożeniu do hacka, nie działa BT pod macOS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach