Jump to content
Sign in to follow this  
bogdanh

Różnice pomiędzy hamac na Lenovo T430, a MacBook Pro "Core i5" 2.5 13" Mid-2012

Recommended Posts

Chodzi mi o realne różnice w pracy, czasie pracy baterii...

Parametry sprzętowe oba mają podobne (dla laika).
Z wątków na hamac.pl wynika, że na tym Lenovo może bez większych problemów pracować system Apple.

Nie mogę znaleźć w sieci porównań.

Interesują mnie różnice w wydajności i głównie czas pracy na baterii.

Przewagę sprzętową Lenovo widzę w USB 3, czy możliwości podłączenia stacji dokującej...
Tylko, czy OSX obsłuży te "bejerki" (np. pracę przy zamkniętej pokrywie z zewn. monitorem - czy będzie widzieć stację).

P.s.
MacBook Pro "Core i5" 2.5 13" Mid-2012 podałem przykładowo z powodu procesora i ilości obsługiwanej pamięci.

Zaznaczam, że nie znam się na temacie, a tylko pomogły odrobinę google.

Hackbook to zawsze kompromisy. Jak nie ma musu w postaci - już mam i co się da z nim zrobić, to kupno nie jest wskazane. Zrobienie notebooka aby chociaż znośnie działał macOS to mnóstwo godzin ciężkiej pracy.

Nie miałem T430 ale miałem X230. Tak jak napisał admin, jest z przygotowaniem takiego sprzętu do osx'a trochę roboty. W przypadku lenovo czy to T430 czy moim X230 podstawowa rzecz to WiFi. Musisz wymienić na kompatybilną, montowany Intel jest nie wspierany. Tu robi się zabawa z programatorem, bo inaczej (przynajmniej w przypadku mojej wiedzy na ten moment) nie wgrasz Biosu bez whitelisty do tego modelu. Jak przejdziesz ten etap to jest już dobrze. Nawet na tym forum są moje konfigi do X230: http://hamac.pl/topic/13488-unibootx-clover-lenovo-x230-el-capitan-mo%C5%BCe-zadzia%C5%82a%C4%87-z-tx30/ 

Jak pytasz - miałem do niego stację dokującą z dwoma wyjściami obrazu i wszystko działało poprawnie (na zamkniętej pokrywie). Co do czasu to niestety nie jestem w stanie sobie przypomnieć ale wydaje mi się że coś koło 3h na podstawowej baterii działałem.