Jump to content
rapson

problem z intel graphic 5500 na mojave

Recommended Posts

Godzinę temu, rapson napisał:

troszę mało ogarniam o co tam chodzi tzn połączenie lilu i green. Czy mógłbyś pomóc mi wyjaśnić krok po kroku

Sam jestem początkujący. Nie do końca rozumiem o jakim sprzęcie mówimy i czy samodzielnie stawiałeś na nim system?

Rozumiem, że zainstalowałem macOS w maszynie wirtualnej na Linuxie i przygotowałeś sobie USB instalacyjne z Cloverem, potem zainstalowałeś system? Czy robiłeś instalację Clovera na dysku docelowym czy startujesz z klucza instalacyjnego?

Teraz, DKnoto napisał:

Rozumiem, że zainstalowałem macOS w maszynie wirtualnej na Linuxie i przygotowałeś sobie USB instalacyjne z Cloverem, potem zainstalowałeś system? Czy robiłeś instalację Clovera na dysku docelowym czy startujesz z klucza instalacyjnego?

Clover przygotowalem na dysku docelowym rowniez system tez juz mam wgrany. Instalke mam na usbeku

15 minut temu, DKnoto napisał:

Masz Clover Configuratora?

Tak mam plus mam tez plistedit w razie potrzeby ale nie zbyt czaje dlaczego po konfiguracji config.plist nadal jest ten blad. Najlepiej jakbyś mógł wyjasnic mi krok po kroku jak naprawic ten blad 

Edited by rapson

To generalnie nie jest błąd. System nie rozpoznaje prawidłowo karty i pracuje w trybie bez akceleracji. To tylko niedogodność ;-)

Musisz przygotować taką konfigurację startową, która wstrzyknie odpowiednie informacje do pamięci i pozwoli systemowi

poprawnie zidentyfikować kartę. Tym się między innymi zajmuje Clover.

Co do tego tego krok po kroku to musisz:

0) Zrób kopię partycji EFI;

1) Usunąć wszystkie kexty z katalogu EFI/CLOVER/kexts/Other wymienione w sekcji Preliminary 1;

2) Wczytać konfigurację i wykonać punkty 2-8 przewodnika;

3) Nie jestem pewien czy trzeba kompilować Lilu i WEG ale ja bym pobrał ostatnie wydania i wgrał do EFI/CLOVER/kexts/Other

4) Potem musisz zidentyfikować procesor, u Ciebie to genracja 5;