Skocz do zawartości

Gigabyte GA-P31-DS3L i Xeon X5450 - czy da radę?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj przychodzę z takim pytaniem: czy na tej konfiguracji pójdzie OS X High Sierra? Wiem, że sprzęt nie jest najlepszy jeżeli chodzi o OS X, ale niestety na tę chwilę nie stać mnie na coś lepszego.

Xeon X5450 (zmodowany na LGA 775, normalnie jest pod 771)

Gigabyte GA-P31-DS3L

4 GB RAM 800MHz

MSI GTX 1050 2 GB

Kingston SSD 240GB

Jeżeli jest szansa, że by to wypaliło, to czy ktoś byłby taki miły i podrzucił mi linka do przydatnych poradników co do instalacji OS X na tej konfiguracji? Jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o cały koncept Hackintosh, więc po prostu chcę sobie jak najlepiej ułatwić zadanie, korzystając z poradników. Z góry dzięki :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę na forum kilka postów użytkowników tej samej płyty głównej co twoja. Powinieneś na tym sprzęcie odpalić system w wersji 10.13.x - wyższe wersje być może też po wymianie grafik. Największym problemem będzie DSDT ponieważ te płyty wymagały wielu poprawek. System bez nich też będzie działała, ale będzie daleki od ideału - spodziewaj się problemów z działaniem USB oraz zarządzaniem energią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, wujek_bogdan napisał:

Widzę na forum kilka postów użytkowników tej samej płyty głównej co twoja. Powinieneś na tym sprzęcie odpalić system w wersji 10.13.x - wyższe wersje być może też po wymianie grafik. Największym problemem będzie DSDT ponieważ te płyty wymagały wielu poprawek. System bez nich też będzie działała, ale będzie daleki od ideału - spodziewaj się problemów z działaniem USB oraz zarządzaniem energią. 

Czym jest to DSDT? Jak mogę zastosować w nim poprawki by system jak najlepiej działał? Zrobił ktoś już to na tej samej płycie przede mną? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, littleprince17 napisał:

Czym jest to DSDT?