pablo1975 Posted September 18, 2020 Report Share Posted September 18, 2020 Witajcie. ze wg. na udany kontakt z Open Core postawiłem na tej starej płycie High Sierrę i system działa o dziwo b. przyzwoicie. Jednak ponieważ OC już nie pamięta procesorów pierwszej generacji a ja nie potrafię bez poradnika odpalić PM. No i nie ma mowy o sleep. Co ciekawe komputer działa znakomicie i wciąż na 10.9, na którym to żona z zadowoleniem pisze swoje partytury etc. i po zbootowaniu 10.9.5 z Open Core z załączonym lata świetlne temu zrobionym przez kogoś dla mnie DSTD do tej płyty - wszystko działa - znaczy stany CPU, Sleep, restart, etc. Oznacza to, że PM działa na 10.9.5 plus stare DSDT plus OC. Jednak coś chyba się zmieniło i pod 10.13 już nie konicznie. Dodatkowo Clover w ogóle nie chce bootować systemu z tym DSDT - bez owszem system wstaje. Niestety kompletnie nie znam się na dostosowaniu DSDT - z tąd pytanie czy w ogóle da się ten PM odpalić gdyż dla mnie prawdziwy Hack musi się usypiać by potem wstać rześki i gotowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man_of_the_oak Posted September 18, 2020 Report Share Posted September 18, 2020 Mógłbyś podać nieco więcej szczegółów? Jaki konkretnie siedzi tam procesor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo1975 Posted September 18, 2020 Author Report Share Posted September 18, 2020 (edited) jasne sorki i5 760 - pierwszej generacji. https://ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark/products/48496/intel-core-i5-760-processor-8m-cache-2-80-ghz.html Edited September 18, 2020 by pablo1975 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...