Jump to content

Apple ID


Piotr7
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem sprzętu Apple i systemu OS. 
Mam problem dotyczący Apple ID. Nowy Mac został odpowiednio skonfigurowany, konto poprawnie założone. Kolejnego dnia "niektóre usługi wymagały ponownego zalogowania". Niestety wprowadzane dane nie przeszły ponieważ konto "nie jest aktywne". Przy kolejnej próbie logowania konto zostało zablokowane ze względów bezpieczeństwa - żadna opcja resetowania hasła czy odzyskania konta nie skutkuje ponieważ pojawia się komunikat, że konto jest nie aktywne. 

Czy ktoś ma pomysł co można z tym zrobić? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.