Adams Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 witam dodalem wszystko zgodnie z poradnikiem a mimo to nie dziala. Czy trzeba cos dodac do Bootlist i SMBios NVDA: 0x04, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x06, 0x00, 0x09, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0a, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, DSDT: moje DSDT po dodaniu Karty Device (PCI0) { Name (_HID, EisaId ("PNP0A03")) Name (_ADR, Zero) Device (GFX) { Name (_ADR, Zero) Name (_SUN, One) Method (_DSM, 4, NotSerialized) { Store (Package (0x16) { "@0,compatible", Buffer (0x0B) { "NVDA,NVMac" }, "@0,device_type", Buffer (0x08) { "display" }, "@0,name", Buffer (0x0F) { "NVDA,Display-A" }, "@1,compatible", Buffer (0x0B) { "NVDA,NVMac" }, "@1,device_type", Buffer (0x08) { "display" }, "@1,name", Buffer (0x0F) { "NVDA,Display-B" }, "NVCAP", Buffer (0x18) { /* 0000 */ 0x04, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x06, 0x00, /* 0008 */ 0x09, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x00, 0x0A, /* 0010 */ 0x00, 0x00, 0x00, 0x00 }, "VRAM,totalsize", Buffer (0x04) { 0x00, 0x00, 0x00, 0x20 }, "device_type", Buffer (0x0C) { "NVDA,Parent" }, "model", Buffer (0x15) { "Palit GeForce 9800GT" }, "rom-revision", Buffer (0x23) { "Palit GeForce 9800GT OpenGL Engine" } }, Local0) DTGP (Arg0, Arg1, Arg2, Arg3, RefOf (Local0)) Return (Local0) } } Name (_UID, One) Name (_BBN, Zero) Method (_S3D, 0, NotSerialized) { If (LEqual (OSFL, 0x02)) { Return (0x02) } Else { Return (0x03) } } Method (_STA, 0, NotSerialized) { Return (0x0F) } Przed Dodaniem Device (PCI0) { Name (_HID, EisaId ("PNP0A03")) Name (_ADR, Zero) Name (_UID, One) Name (_BBN, Zero) Method (_S3D, 0, NotSerialized) { If (LEqual (OSFL, 0x02)) { Return (0x02) } Else { Return (0x03) } } Method (_STA, 0, NotSerialized) { Return (0x0F) } boot.plist: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> Kernel mach_kernel Kernel Flags Timeout 2 GraphicsEnabler RestartFix Yes Yes Legacy Logo Yes Quiet Boot Yes DSDT /Extra/dsdt.aml SMBIOS /Extra/smbios.plist SMBios: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> SMbiosversion MP31.88Z.00C1.B00.0802091544 SMmanufacter Apple Inc. SMproductname MacPro3,1 SMserial W87234JHYA4 SMsystemversion 1.0 dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 DSDT /Extra/dsdt.aml DSDT.aml powino byc pisane duzymi literami zarówno sam plik jak i nazwa w vom.apple.boot.plist GraphicsEnabler RestartFix Yes Yes Po pierwsze zobacz co zrobiles, powinno byc na przemian key ze stringiem, to raz. Dwa: jak odpalasz grafike to uzywaz jednej metody na raz !! Nie wim czemu wszyscy nagle mecza sie z dodawaniem grafiki do DSDT, to jest przydatne tylko dla lapków - czasem pojedyncze przypadki w PC. Przejrzyj to: http://hamac.pl/topics4/jak-uruchomic-k ... vt1799.htm 9800GT powinien bez problemu odpalić na samym GraphicsEnabler ! PS: NVCAP masz z NVCAPMakera czy z IORegistryExplorer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 z IORegistryExplorer mam tylko Osxa poprawilem z tym 2 razy Yes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 NVCAP ma być wyciągnięty z NVCAPMaker który jest programem na Mac OS X. Z tym że bios mozna z karty wyciągnąć pod windowsem lub dosem. NVCAP z biosu bedzie inny niż ten z IORega - mogę się założyć. Zależy on od metody odpalenia grafiki. Przejrzyj temat który podałem i sprawdź każda metodę po kolei. Nigdy 2 lub więcej na raz !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 oki dzieki wielkie pomoglo dopisanie do boot.plist sciezki z PCI mianowicie PciRoot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek202 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Dalej masz wpisane razem z PCIRoot? GraphicsEnabler Yes Jeśli tak, to przywróć oryginalną sekcję DSDT, bo używasz GraphicsEnablera, a używanie dwóch metod odpalania grafiki nie polecane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 ok Przywrocilem DSDT to pierwotnej konfiguracji. teraz moj boot.plist wyglada tak : <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> Kernel mach_kernel Kernel Flags Timeout 2 PciRoot 1 GraphicsEnabler Yes RestartFix Yes Legacy Logo Yes Quiet Boot Yes DSDT /Extra/DSDT.aml SMBIOS /Extra/smbios.plist a dsdt tak : Device (PCI0) { Name (_HID, EisaId ("PNP0A03")) Name (_ADR, Zero) Name (_UID, One) Name (_BBN, Zero) Method (_S3D, 0, NotSerialized) { If (LEqual (OSFL, 0x02)) { Return (0x02) } Else { Return (0x03) } } Method (_STA, 0, NotSerialized) { Return (0x0F) } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek202 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Chodziło mi o to, czy przywróciłeś oryginalną sekcję DSDT? Device (PCI0) { Name (_HID, EisaId ("PNP0A03")) Name (_ADR, Zero) Name (_UID, One) Name (_BBN, Zero) Method (_S3D, 0, NotSerialized) { If (LEqual (OSFL, 0x02)) { Return (0x02) } Else { Return (0x03) } } Method (_STA, 0, NotSerialized) { Return (0x0F) } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 PCIRoot i GE musza byc razem. Nie napisałes jaka masz mobo. Dla gigabyte PCIRoot=1. Jak używasz GE to wywal wpis do DSDT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 dopiero teraz do mnie dotarlo o co chodzilo koledze Jankowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.