Spamm3r Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam w tym temacie chciałbym poruszyć temat gier pod OS X. Wiem że jest dużo gier natywncyh ale które działają najlepiej. Mam także drugą sprawę. Ma ktoś może solucje na low fps w LoL'u na hacku? Dodam że powermanagment działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigFox Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Rayman Origins - Mac OS X - śmiga na hacku bajecznie System 10.9.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HardcoreQ Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Próbowałem Left 4 Dead 2 - działa bez problemu Mavericks 10.9.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spamm3r Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 a l4d 2 lepiej na hacku działa czy na windowsie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HardcoreQ Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Nie zauważyłem różnicy, a grałem na Nvidia G210. Był jedynie problem z dźwiękiem, co naprawiłem po 5 minutach ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spamm3r Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 dzwiki poki co mi smiga... ma moze ktos stycznosc z codem 4 lub z lolem na hacku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user00 Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 odpalałem METRO: LAST LIGHT (minimalne ustawienia - parę fps/s grafa: gtx460 i5 2600k 8gbram) - strasznie zamulało, na windzie płynnie, coś z optymalizacja tej gry pod os'a tomb raider - na minumum płynnie, na max też, czasami potrafi się zatrzymać i po 2,3 sek puszcza i działa normalnie lepiej jest jednak pograć po windą w gierki, nie za dobra jest optymalizacja pod os x:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 na windzie płynnie, coś z optymalizacja tej gry pod os'a To nie kwestia optymalizacji. Gry lepiej chodzą na DirectX niż na OpenGL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arielvanp Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Sterowniki graficzne dla karta Geforce sa gorsze na Mac os x zrob sobie test cinebench w OpenGL na windowsie i na mac os x dla porównania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Arielvanp porównujesz wtedy DirectX z OpenGL. Odpal sobie na Mac OS X Unigine Heaven Benchmark i ten sam na Win ale z OpenGL a nie z DX - wyniki niemal takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HardcoreQ Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Miło by było, gdyby sterowniki od AMD wspierające API Mantle były również na OS X. Wtedy BF4 by kosił równo Ogółem gdyby DirectX i Mantle były na Macu Bo jak widać - stery pod linuxa wypuszczają, a Maczki są olewane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user00 Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 To nie kwestia optymalizacji. Gry lepiej chodzą na DirectX niż na OpenGL tak oczywiście zgadzam się nawet nie pomyślałem i strzeliłem gafa dokładnie tak jak osvaldini pisze jest produkty ms działają na bibliotekach direct'a toteż gdy pod te biblioteki są pisane, tudzież śmigać powinien rage od id soft to akurat pod openGL było pisane jak zresztą każda gra id od quak'e po doom'a itp. grał ktos w to pod os x? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spamm3r Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 To znaczy że maczki nie są do grania tylko do roboty? (tak wnioskuje) I nie ma żadnej opcji by gry lepiej chodziły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Prawdę powiedziawszy moim zdaniem do grania są konsole i PC, Mac OS X pod gry z wyższej półki się nie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patry6123 Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Dorze wnioskujesz, maki są do pracy a nie grania. Możesz odpalać windowsowe gry przez WineHQ lub CrossOver pisane pod DirectX, ale nie wiem jak z wydajością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarael Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Limbo i Machinarium A np. Wiedźmin EE chodzi płynnie na mym MBP9,2 – czyli integra ivy bridge. I to w dodatku odpalany przez Wine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysyr Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Command and Conquer 3 Kanes Wrath śmiga na full detalach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HardcoreQ Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jest dużo gierek na Maca np. na Steam jest możliwość zakupu gier wieloplatformowych: Wykrywa Twój system i pobiera odpowiedni instalator Jednak dalej sądzę, że OS X jest słabo wspierany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm34639 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Wiekszosc gier Blizzarda, w tym WoW, Starcraft 2, Diablo 3 mają wersję OS X. Ja gram ostatnio czasami w betę Hearthstone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spamm3r Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Czyli gierki z steama będą raczej śmigać pod os x? A jak stoja pirackie cody pod os x? Lepiej niz na windows? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oswaldini Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 To nie jest forum warezowe. Nie dyskutujemy o żadnym piraceniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spamm3r Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 pytam "jak stoją", mi wystarczy odpowiedź: "tak" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beep Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Arielvanp porównujesz wtedy DirectX z OpenGL. Odpal sobie na Mac OS X Unigine Heaven Benchmark i ten sam na Win ale z OpenGL a nie z DX - wyniki niemal takie same. Na na ATI 6850 różnice są niewielkie w Cinebenchu i Unigine, ale Nvidia GTX 680/780 bardziej odstaje od wyników z windowsa. Np. - Cinebench 15 - win 105 fps a osx 76 fps - unigine heaven win 3300, osx 2700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysyr Opublikowano 23 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 tomb raider - działa, ale niestety co jakiś czas pojawia się błąd i wyrzuca do pulpitu. Ma ktoś podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
314TeR Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Niedawno sprawdziłem jak na moim Z87-WS z i7-4770K i GTX770 działa Borderlands 2. Nie jest to bardzo wymagająca gra, ponieważ działa na silniku Unreal 3, nie mniej komfort grania jest fatalny do tego spod Windows. Czuć że bardziej "haczy" i nie jest tak płynnie jak w Win7, ale grać się da. Czemu nie produkcji na OS X z paru powodów: 1. Produkcje wysokobudżetowe praktycznie tylko są robione w DirectX 2. Brak mocnych kart graficznych w Mac'ach aby można było je realnie wykorzystać, a jak już coś trafiało mocniejszego do np iMac'a to wersja mobilna a cena całości przekraczała dwu-krotność podobnego komputera z windows. 3. Jeśli jest już jakaś gra portowana to dostaje przez translację komend DirectX -> OpenGL i z założenia działa wolniej. 4. Wydajność sterowników OpenGL pod OS X jest delikatnie mówiąc marna w porównaniu do wydajności spod windows. Szczerze mówiąc prędzej się spodziewam, że SteamOS wreszcie przyniesie sensowną alternatywę a producenci dopracują OpenGL, ostatnio wreszcie dołączył aktywnie i intel i AMD do Kronos Group, niż OS X stanie się wydajny i przyjazny w segmencie gier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.