Skocz do zawartości

Gry pod Mavericks'a


Spamm3r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

odpalałem METRO: LAST LIGHT (minimalne ustawienia - parę fps/s grafa: gtx460 i5 2600k 8gbram) - strasznie zamulało, na windzie płynnie, coś z optymalizacja tej gry pod os'a

tomb raider - na minumum płynnie, na max też, czasami potrafi się zatrzymać i po 2,3 sek puszcza i działa normalnie

lepiej jest jednak pograć po windą w gierki, nie za dobra jest optymalizacja pod os x:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie kwestia optymalizacji. Gry lepiej chodzą na DirectX niż na OpenGL

tak oczywiście zgadzam się nawet nie pomyślałem i strzeliłem gafa dokładnie tak jak osvaldini pisze jest produkty ms działają na bibliotekach direct'a toteż gdy pod te biblioteki są pisane, tudzież śmigać powinien rage od id soft to akurat pod openGL było pisane jak zresztą każda gra id od quak'e po doom'a itp.  grał ktos w to pod os x?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Arielvanp porównujesz wtedy DirectX z OpenGL. Odpal sobie na Mac OS X Unigine Heaven Benchmark i ten sam na Win ale z OpenGL a nie z DX - wyniki niemal takie same.

Na na ATI 6850 różnice są niewielkie w Cinebenchu i Unigine, ale Nvidia GTX 680/780 bardziej odstaje od wyników z windowsa.

Np.

- Cinebench 15 - win 105 fps a osx 76 fps

- unigine heaven win 3300, osx 2700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niedawno sprawdziłem jak na moim Z87-WS z i7-4770K i GTX770 działa Borderlands 2. Nie jest to bardzo wymagająca gra, ponieważ działa na silniku Unreal 3, nie mniej komfort grania jest fatalny do tego spod Windows. Czuć że bardziej "haczy" i nie jest tak płynnie jak w Win7, ale grać się da.

 

Czemu nie produkcji na OS X z paru powodów:

1. Produkcje wysokobudżetowe praktycznie tylko są robione w DirectX

2. Brak mocnych kart graficznych w Mac'ach aby można było je realnie wykorzystać, a jak już coś trafiało mocniejszego do np iMac'a to wersja mobilna a cena całości przekraczała dwu-krotność podobnego komputera z windows.

3. Jeśli jest już jakaś gra portowana to dostaje przez translację komend DirectX -> OpenGL i z założenia działa wolniej.

4. Wydajność sterowników OpenGL pod OS X jest delikatnie mówiąc marna w porównaniu do wydajności spod windows.

 

Szczerze mówiąc prędzej się spodziewam, że SteamOS wreszcie przyniesie sensowną alternatywę a producenci dopracują OpenGL, ostatnio wreszcie dołączył aktywnie i intel i AMD do Kronos Group, niż OS X stanie się wydajny i przyjazny w segmencie gier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystanie z tej witryny, wymaga zakceptowanie naszych warunków Warunki użytkowania.