Skocz do zawartości

Zestaw do 2500zł


Antosiwo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie... Panowie szybki temat, chcę złożyć zestaw pod Snow Leopard albo Liona (zależy co doradzicie)

Wałkuję już kilka dni forum, nie znam się za bardzo, ale obiecuję że się nauczę, z góry przepraszam jak czegoś nie rozumiem.

 

czytając wątki "jaki sprzęt wybrać" postarałem się powybierać coś dla siebie:

 

MSI Z68MA-ED55 (B3) ~ 650zł

Intel Core i5 2500K 3.3 GHz BOX ~ 900zł

SAPPHIRE AMD Radeon HD6770 512MB DDR5/128bit DVI/HDMI/DP PCI-E (850/4800) ~ 450zł

DYSK SEAGATE 500GB SATA III 16MB 7200 ST500DM002 ~ 350zł

LITE-ON DVDRW LH-20A1L ATA Device (taki mam)

PROMO COOLERMASTER GX-550W 660W MAX 12V-44A 80PLUS ~ 180zł

Kingston HyperX 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz Grey KRK ~ 180zł

SilentiumPC Spartan HE923 775/1155/1366/AM2/AM3 OC ~ 70zł

Obudowa LC-POWER Pro-925B USB 3.0, ATX 2.3 ~ 100zł

 

ceny są orientacyjne brane z allegro za sprzęt Nowy.

 

SUMA = 2880zł

No właśnie a miało być 2500zł i tu ogromna prośba o pomoc:

 

1. czy w wymienionej weryfikacji podzespoły dobrałem prawidłowo?

2. w którym miejscu można by coś zamienić żeby było taniej? jak by się udało zejść do 2500 to było by super.

 

Sprzęt ma służyć do Photoshopa AfterEffecta itp. w gry raczej nie gram więc może jakąś gorszą grafikę?

 

Z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Bardzo dziękuję za zainteresowanie, czuje że mój pierwszy hackintosh jest już coraz bliżej ;)

 

Podsumowując proszę o ostateczne zatwierdzenie mojej konfiguracji:

 

MSI Z68MA-ED55 (B3)

Intel Core i5 2500K 3.3 GHz BOX

Gainward GeForce 9500GT 512MB DDR2 128bit

DYSK SEAGATE 500GB SATA III 16MB 7200 ST500DM002

Kingston HyperX 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz Grey KRK

 

jeśli ktoś napisze...

"tak spokojnie odpalisz na tym leoparda albo liona"

to jutro idę na zakupy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach